"We take a bus."

Fordítás:Busszal megyünk.

8/15/2014, 4:41:48 PM

9 hozzászólás


nagyjanosruzsa

Sajnos kénytelen vagyok jelezni, mert a "bus" szó kiejtése teljesen rossz: "baf"-ként hagzott. Szerintem a "take " helyett a "go" inkább megfelelőbb lett volna.

8/15/2014, 4:41:48 PM

EndreNagy0

én pass-nak hallottam

1/30/2017, 5:24:01 PM

tien761

Buszozunk. Miért nem jó

2/3/2015, 12:28:03 PM

Sztankay54

A we take -ról én az órán azt tanultam,hogy igénybevesszük.A lényeget úgyis tudjuk busszal megyünk,de lehetne by bus -os megoldás is.

3/23/2016, 8:09:56 PM

MartonGeza

A "by bus" nekem is jobban tetszik.

10/25/2018, 3:36:22 AM

Sztankay54

Buszozunk........Szerintetek is jó.

4/11/2016, 10:07:44 PM

espontapon1

A take az már újabban megy igét jelenti?....

10/24/2017, 12:12:53 PM

espontapon1

Take=veszi,viszi-go=megy,megyünk így tanított a duolungo!

4/1/2018, 8:29:18 AM

thiam215428

Fogunk egy buszt

12/26/2018, 5:37:36 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.