1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This skirt does not fit me."

"This skirt does not fit me."

Fordítás:Ez a szoknya nem jó rám.

August 15, 2014

17 hozzászólás


martoni779

'Ez a szoknya nem jó rám' nem fogadja el :S A 'fit' -et tartalmazó mondatokat hol igy hol ugy kell fordítani....


StTnde

Már elfogadja 15.11.29


easy_123

Ez a szoknya nem illik rám. Miért nem elfogadható? A fit ha jól tudom akkor illeszkedik azt jelenti. Magyarban: Nem illik ide - Nem illeszkedik ide. Ha nem így van akkor elnézést de meg lennek lepve mondjuk.


n3wkul

Ezt nem fogadta el: "Ez a szoknya nem jó rám"


tonia.jam

Ez vicces... nem fogadja el azt a fordítást, ami itt fent van. :)


lazacz

Ugyanaz a problemam


1016675146

Most komolyan, miért nem fogadja el azt ami itt fent van?


zsoltendre

Ugyanezt tapasztalom Mindig a másik verziót fogadja el jónak. De elkövették még azt a szarvashibát is hogy ide fel azt írták oda amit épp nem fogadott el. :) Korábban előtte addigra... XD


PterTth2

Nem fogadja el a jó megoldást. Jelentve.


PterTth2

Nem fogadja el a jó megoldást. Jelentve.


M21-

Ez a szoknya nem illik nekem. Nem fogadta el, pedig lehetőségként ezt is felhozza.


genetx87

Még nincs javítva, nekem sem fogadta el. :(


zetorka

Fasza, en is jelentettem


C.Gabor

"Ez a szoknya nem áll jól nekem." nem egyenlő a "This skirt does not fit me" mondattal ha angolról magyarra kéri a fordítást. Ha magyarról kell angolra fordítani akkor pedig elfogadja. Ez meg mi?


MichalKiss

Ide van írva, hogy ez a szoknya nem jó rám! Én ugyan ezt írtam szóról szóra és nem fogadta el!!! Akkor most mi van???


Simon_Zoli

Ez a szoknya nem illik hozzám. - ezt a verziót is el kellene fogadni, de nem fogadja el. Nagyon sok az ilyen hiba, de nekem úgy tűnik, hogy inkább csak formaságokat javítják, a lényeget nem. A lényegi problémák évek óta óta ugyanazok.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.