A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"This skirt does not fit me."

Fordítás:Ez a szoknya nem jó rám.

4 éve

16 hozzászólás


martoni779

'Ez a szoknya nem jó rám' nem fogadja el :S A 'fit' -et tartalmazó mondatokat hol igy hol ugy kell fordítani....

4 éve

StTnde
StTnde

Már elfogadja 15.11.29

2 éve

David_Attila

Nem, még nem.

1 éve

easy_123

Ez a szoknya nem illik rám. Miért nem elfogadható? A fit ha jól tudom akkor illeszkedik azt jelenti. Magyarban: Nem illik ide - Nem illeszkedik ide. Ha nem így van akkor elnézést de meg lennek lepve mondjuk.

4 éve

n3wkul

Ezt nem fogadta el: "Ez a szoknya nem jó rám"

3 éve

tonia.jam
tonia.jam

Ez vicces... nem fogadja el azt a fordítást, ami itt fent van. :)

3 éve

lazacz

Ugyanaz a problemam

3 éve

1016675146

Most komolyan, miért nem fogadja el azt ami itt fent van?

3 éve

zsoltendre

Ugyanezt tapasztalom Mindig a másik verziót fogadja el jónak. De elkövették még azt a szarvashibát is hogy ide fel azt írták oda amit épp nem fogadott el. :) Korábban előtte addigra... XD

3 éve

PterTth2
PterTth2

Nem fogadja el a jó megoldást. Jelentve.

3 éve

PterTth2
PterTth2

Nem fogadja el a jó megoldást. Jelentve.

3 éve

M21-

Ez a szoknya nem illik nekem. Nem fogadta el, pedig lehetőségként ezt is felhozza.

3 éve

genetx87

Még nincs javítva, nekem sem fogadta el. :(

3 éve

zetorka

Fasza, en is jelentettem

3 éve

C.Gabor

"Ez a szoknya nem áll jól nekem." nem egyenlő a "This skirt does not fit me" mondattal ha angolról magyarra kéri a fordítást. Ha magyarról kell angolra fordítani akkor pedig elfogadja. Ez meg mi?

3 éve

MichalKiss

Ide van írva, hogy ez a szoknya nem jó rám! Én ugyan ezt írtam szóról szóra és nem fogadta el!!! Akkor most mi van???

3 éve