"Grandfather has the passport."

Çeviri:Pasaport büyükbabada.

4 yıl önce

39 Yorum


merYILDIZ

Büyükbabanın pasaportu var.

4 yıl önce

Viforvendetta

"Grandfather has a passport"

4 yıl önce

HulyaCakka

i have your TV senin tv in bende ...burda ise =grandfather has the passport demekki dogruymus.

2 yıl önce

marinnet2

aynen öyle olmalıydı

1 yıl önce

Gulsum_Heyder14

Oncelikle Pasport dedede yaziliyor. Sonra Pasport Buyukbabada yaziliyor. Hangisi dogru?

1 yıl önce

TuncerAltu

Bu cumlenin tercumesi bana gore buyukbaba pasaporta sahip veya buyukbabanin pasaportu var seklinde olmali. Pasaport buyukbabada tercumesi bana gore yanlis

3 yıl önce

sukupakizi

Lutfen aciklar misiniz,sanki pasaportunu buyuk babana vermissinde biri sormus sende "Pasaport buyukbaba da." demissin gibi olmus. Fakat ben bu cumleyi baska bir yerde gorsem " buyukbaba bi pasaporta sahip" derim lutfen az da olsa acikliga kavusturun,tesekkurler.

2 yıl önce

ilyasCLK

sanki ....... demişsin gibi olmuş. şeklinde açıklaman aynen doğru. tıpkı öyle olmuş. burada dikkat etmen gereken "a" "the" farkı. örneğin;

sue has a bag. sue' bir çantası var. ona sahip/çanta onun.

sue has the bag. çanta sue'de. o almış veya onda duruyor.

karşıdan soruyorlar çanta nerede veya kimde diye. çanta sue'de diye cevap veriyorsun.

aslında doğru anlamışsın. umarım faydalı olabilmişimdir.

11 ay önce

Neval973302

Eğer "Grandfather has a passport" deseydi "Büyükbaba bir pasaporta sahip" anlamına gelirdi. Ancak aradaki "the" sayesinde cümlenin anlamı değişti

11 ay önce

mehdiergenc

dedemin pasaportu var

3 yıl önce

HulyaCakka

my yokki

2 yıl önce

HilmiCanat

Pasapor büyükbabada? Ne alaka?

2 yıl önce

Reyizz2

Büyükbabanın pasaportu var cümlesinin neyi yanlış

2 yıl önce

Emre501161

The geldiği için belirli bir pasaporttan bahsediyor Eğer büyükbabanın pasaportu var demek isteseydik Grandfather has a passport demeliydik

1 yıl önce

Seyma65

Sanırım burdaki olay orada the olması. Yani 'a passaport' olsa buyukbabanın bir passaportu var olcaktı 'the passaport' olduğu icin bence bi kalıba dönüşüyor

1 yıl önce

SportMeister

Bazen entresan cümleler çıkıyor.Alışacağız ;)

2 yıl önce

fatih512946

Bunun cevirisi boyleyse buyukbabanin pasaportu var cumlesinide yazin bakalim

1 yıl önce

Neval973302

Grandfather has a passport

11 ay önce

MehmetAtila

Buyukbabanin pasaportu var. Nasil yazilir peki?

1 yıl önce

Neval973302

Grandfather has a passport

11 ay önce

Dilara846101

Grandfather has a passport 'büyükbabanın pasaportu var' Grandfather has the passport 'pasaport büyükbabada' 'The' gösterilen yada bilinen birşeyi, 'a' herhangi birşeyi niteler

2 hafta önce

DamlaElif1

Grandfather has the passportun tercümesi büyükbabanın pasaportu var ya da pasaporta sahip pasaportun büyükbabada olmasıyla bir alakası yok

2 yıl önce

DenizKama

Su'ya açıklayın da görek

2 yıl önce

EsinEkinci

Dededede

1 yıl önce

Barkintorn
Barkintorn

Büyükbabanın pasaportu var. .

1 yıl önce

humeyra64050

"Dedenin pasaportu var" olmaliydi.

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Bende büyükbabanın pasaportu var anladım has gelince direk varı yapıştırdım "a" ve "the" olayı değiştiriyor anladığım kadarıyla off of

1 yıl önce

ZeoAydin

Arkadaşlar kusura bakmayın duolingo bazen saçmalıyor

1 yıl önce

NurdanKara10

Hata uygulamada mı ben de mi anlayamadım

1 yıl önce

sadun9
sadun9

"I believe you have my hat". Sanırım benim şapkam sende. Anlamında olduğu gibi pasaportta dede de arkadaşlar.

1 yıl önce

edward311642

Peki ne diyeceğiz dedemizin pasaportu oldugunu nasıl ifade edeceğiz

1 yıl önce

YasinY6

Yanlış tercüme çok net.

1 yıl önce

melike360018

Birsey sormak istyorm

1 yıl önce

melike360018

Bu ders notlari nerde yazio

1 yıl önce

BahadirKaya90

Pasaport büyükbabada çevirisi yanlış. Dedenin pasaportu var ya da dede pasaporta sahip şeklinde çeviriler dizilim açısından daha doğru. Pasaport büyükbabada: The passport is at Grandfather şeklinde çevirilir. Çünkü cümlenin öznesi pasaport değil dede'dir. Ama çeviride özne Pasaporta dönüşmüş oluyor ve dedededir kelimesi isim soylu yüklem oluyor.

1 yıl önce

Numaneight

Bazı arkadaşlar temel konuları öğrenmeden buralara kadar gelmiş. Cümlede herhangi bir yanlışlık yok. Bana göre yanlış diyenler var şaka gibi. Herhangi bir dilin sana göre,bana göresi olamaz. Her dilin belli kuralları vardır. Bunun senin diline göre saçma olması ya da sana öyle gelmesi hiçbir şeyi değiştirmez. Dualingo iyi bir program ama sadece öğrendikleriniz için pratik yapmaya yarar. Oturup öğrenmek istediğiniz dilin kuralları,kalıpları hakkında iyice çalışmanız lazım. Önce bu kuralları iyice bir oturtun. Sonra gelip burda pratik yapın. Bu programda %100 akıcılığa ulaşmanız size ingilizce filan öğretmez. ''Anlıyorum ama konuşamıyorum'' dan öteye gidemezsiniz.

1 yıl önce

levtem
levtem

Doğru yazımada hata veriyor

1 yıl önce

salih688881

"Pasaport is on grandfather" olmaz mi

5 ay önce

HakanSait

Google ve Yandex Çeviri "Büyükbabanın pasaportu var" şeklinde çeviriyor. I am confused!

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.