"Do you see yourselves in the mirror?"

Fordítás:Látjátok magatokat a tükörben?

August 15, 2014

12 hozzászólás


karak74

Sajnos itt is did-et mond (legalábbis gyorsban). Jelentettem.

November 30, 2017

Kinga48

Még mindig 'did'-et mond!! 2018.12.16.

December 16, 2018

Bodaneti2

... és bizony még mindig nem történt semmi a "did"-del :( 190620

June 20, 2019

Unauna1

Ez lehet egyes szám is "Do you see....", -de nem fogadja el a program.

August 15, 2014

budai.doc

A "yourselves" miatt. Egyes számban "yourself" lenne.

August 16, 2014

Unauna1

Köszönöm!

August 16, 2014

EtaBalog

Did you see yourselves in the mirror. Ezt lehet hallani.

July 5, 2018

Zsolt264618

"Did you see yourselves in the mirror" a narrátor szerint!

August 26, 2018

VaHuPeJu

Még mindig did-t mond :(

November 3, 2018

ultis1

Még mindig did a kiejtés. Jelentettem: 2019. 03. 15.

March 15, 2019

Katalin5246

BIZONY-BIZONY!!!EZ TOVÁBBRA IS MARADT A KIEJTÉSBEN" DID" , ÉS NEM" DO"

May 14, 2019

Hajdusec

Szerintük a helyes fortdítás....látod magatok a tükörben.....ehhez csak gratulálni lehet...

June 22, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.