"Hecallshiswife."

Çeviri:O karısını arar.

4 yıl önce

21 Yorum


HakanAktas1

o onun karısını arar dedim.. kendi karısı olduğunu nasıl anlayacağız? hanım olması bencede daha şık dururdu

3 yıl önce

Lalisa.manoban56

Bence başkasının karısı olsaydı bunu belirtirdi.

1 yıl önce

huseyin2014

his deyince sanki başklasının karısından bahsediyor gibi oluyor

3 yıl önce

Burak_Ozsoy

Aynen

3 yıl önce

topaym
topaym

Karısını arar " biraz kaba bir terim." Hanımını arar" yazılabilirdi.

4 yıl önce

Baxshiyev

)

2 yıl önce

omaromaro

O hanimini arar... uysada uymasada :-)

3 yıl önce

Draculara5

Biz koca yerine eş demediğimizde kaba olmuyor ama eş veya hanım yerine karı denince mi kaba oluyor. Her ne olursa olsun karı sa kaba değildir.

1 ay önce

mavisu33

burada biraz kafa karıştıran '' his '' zamiri yerine kullanılabilecek bir kelime olsa fena olmazdı

3 yıl önce

omaromaro

O hanimini arar ... lütfen bunu ekleyiniz :-(

3 yıl önce

keremacer

o onun karisin arar olmasi lazim

3 yıl önce

BEME_2

"O onun eşini arar" yazdım fakat kabul etmedi

1 yıl önce

Hatice5475

ben de aynı şekilde yazdım kabul edilebilir olması lazım

1 yıl önce

Kastamonu374

o onun karısını arar nasıl çevriliyor

1 yıl önce

bilgekaganylmz

He calls ten's wife :D

1 yıl önce

Kastamonu374

:(

1 yıl önce

HalitAlbay2

O onun karısını arar neden olmadı ki biri açıklasın lütfen.

1 yıl önce

Draculara5

Bak şimdi biz o karısını arar diyoruz ya. Ve o kendi karısını arar da aynı anlama geliyor. Burada his onun kendi karısını aradığını belirtiyor.Çünkü his,her,your,their vb. tabirler kimin olduğunu belirtir.

1 ay önce

Draculara5

Biraz karışık oldu umarım anlamışsındır.

1 ay önce

Yagmuray2009

Neden his var

10 ay önce

umit219

O onun eşini arar yazdım kabul etmedi.

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.