"Bu, sorunu tamamen önlemez."

Çeviri:This does not prevent the problem completely.

4 yıl önce

14 Yorum


DrJava
DrJava

"Bu" virgülle ayrıldığı için özne This olmalı.

4 yıl önce

candost2
candost2

Burada problem yerine "matter" kullandım kabul edilmedi. Matter sorun anlamına da gemiyor mu?

3 yıl önce

kem66687

Cumlede kullanimina gore degisiyor. Ama genel olarak konu sorun mesele anlamlarini iceriyor

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Bu tamamen önlemez sorunu, the problem sorunu diye çevrilmiyor mu hatası ne vurgyladığı sorun değil mi, ingilizcede nirvanaya ulaşan varsa bilgi verse ki kimse artık bakmıyor artık paralı olan bölümlerde takılıyorlar kendimiz sorup kendimiz cevaplayacağız sanırım.

8 ay önce

R.Corleone

it does not completely prevent the issue... bu hatalı mı?

4 yıl önce

mehmetnurigun

hayır kesinlikle hatalı değil zarfı yardımcı fiilden sonrada kullanabiliriz bende öyle yaptığım halde hata verdi

2 yıl önce

ZekiyeDoku

"This does not prevent the issue exactly." DE DOĞRU KABUL EDİLMELİDİR!

2 yıl önce

mehmetnurigun

"This does not completly prevent the trouble" Bu da doğru, biz zarfları yardımcı fiilden sonra kullanabilidiğmiz halde kabul edilmedi.

2 yıl önce

osmandede3

"This does not completely prevent the problem" kabül etti . Sorun zarf kullanımı değil, sorun, sorun kelimesinin seçiminde gibi.

1 yıl önce

kranbelim

Bende kabul etmedi

6 ay önce

turin0110

this it does not finish whole issue yazdım kabul etmedi ??

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

this is not prevent completely the problem olamaz mı?

1 yıl önce

auspices

entirely de olmalıydı...

1 yıl önce

kranbelim

Cevap ne

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.