Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben ona katılıyorum."

Çeviri:I agree with him.

4 yıl önce

19 Yorum


bretonica

with it ? yine kalıp sanırım.

4 yıl önce

Viforvendetta

"agre with" kalıp.
i agre with you

4 yıl önce

yildizarslann

İt?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Not düşeyim,
"IT" olarak düşünürsek, bu aynı zamanda TOEFL/IELTS vs. sınavlarda tipik bir kompozisyon sorusudur: Bir cümle/arguman verir. Ardından şöyle sorular sorar:

"Do you agree or disagree?" (=Katılıyor musunuz, katılmıyor musunuz?")
"Do you agree or disagree with this statement?" (=Bu söze/ifadeye katılıyor musunuz?)
"To what extent do you agree or disagree with it?" (= Buna ne derece katılıyorsunuz veya katılmıyorsunuz?)

2 yıl önce

iamnotabot

Duolingo sana bir cumle onerdiginde "i agree with it" kullanirsin. Insanlara ozgu davranislarda da "It" kullanilmasini yadirgamayin arkadaslar. Bilgisayar/yapayzeka cagindayiz.

3 yıl önce

omaromaro

neden its degil de it? bunu anlamak isterdim :-( ilk cümle ..... with him ise ikinci cümlenin with its olmasi gerekmez mi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

3 yıl önce

izzetoner

I am agree with him doğru değil mi?

3 yıl önce

mert.aktas

Am olmaz bu cümlede. Çünkü geniş zamanda fiil varsa am-is-are kullanılmaz.

3 yıl önce

nazligunes

I agree to him neden degil

3 yıl önce

erknkrblt

Agree with kalip

2 yıl önce

BetlYarenz

it olacaksa him değil he olmalıydı

3 yıl önce

mert.aktas

Buradaki "it" nesne zamiri olan "it".

3 yıl önce

atikus55

I am agreeing to him. niçin olmuyor

2 yıl önce

darthvader135

Neden its değil de it kullanıldı acaba?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"onun"=its", o halde "onunla" with its*'dir herhalde diye düşünüyor haliyle insan. Ama "onunla birlikte" derken burada "aitlik" anlamı yok.

Me/you/it/him vs. nesne zamirlerinin üç görevi var:

1) bana, sana, ona vs. derken,
2) beni, seni, onu vs. derken,
3) on, to, at, with vs. edatların ardından,

● The cat can't get down from the tree. You should help IT.
= Kedi ağaçtan inemiyor. ONA yardım etmelisin.

● I'm looking for my book. Have you seen IT?
= Kitabımı arıyorum. ONU gördün mü?

- Have you read this book? - Yes, and I agree WITH IT.
= Bu kitabı okudun mu? Evet ve ONUNLA aynı fikirdeyim.

2 yıl önce

cevaba123

Tureng alıntı.... 1 Yaygın Kullanım agree f. aynı fikirde olmak
2 Yaygın Kullanım agree f. anlaşmak
3 Yaygın Kullanım agree f. razı olmak
4 Yaygın Kullanım agree f. hemfikir olmak
5 Yaygın Kullanım agree f. kabul etmek

Onunla aynı fikirdeyim... onunla anlaşırım... onunla hemfikirim..Bun anlamların hiç birinde '' with '' bize yabancı durmuyo..Ama yukardaki anlamda with yabancı duruyo...''Onunla katılırım '' saçma oluyor

2 yıl önce

numn41sa

I have agree with you neden olmuyor ?

1 yıl önce

Osman148224

Ben bu soruyu "ayni fikirde olmak" anlaminda degil, birlikte hareket etmek anladim. Örneğin ben yemek yemeğe gideceğim diyene ben de sana katilauim seklinde ve join kullanmayi tercih ettim. Yanlis dedi :)

1 hafta önce