"I am a girl."

Переклад:Я дівчина.

August 16, 2014

48 коментарів


zoya132456

i am перекладається як я


OeCc3

Ні , ще перекладається як я є


74EQ4

Є є в мене є


nkovalchuk1

Чо вите псі(хує)те?


Oksana993565

Знаю, опечатка


bigbadvova

Сказав I am not a girl , прийняло Ну чьо, тру сказав


I0Lt

Я дівчина


0CsC1

Я хлопець


kisyji91

Я теж написала вірно, і без крапки в кінці? Пише, що помилка!!!Чьому?


Viktoria741538

Бля написала правкльно вибиває не правельно. Долінго ди шо зусім кончане


Julia775277

Я ввела правильно а вибило помилку


byK46

Я одна не из Украина? А его учу рот украинского на английский?)


Andrew218613

Написав вірно, але не поставив крапки...


6sIn6

Нерозумію,чому так легко


UlianaKozyr

я дівчинка


Vika858786

Я не чоловік


fominvic81

Я не дівчинка


74EQ4

Я є дівчина


Annoying.com

І не хлопчик :D


Oleksandr139905

Не працює мікрофон в навушниках і телефоні, або вибиває помилку.


Kharchenko9

Зовсім не працює. Мабуть щось треба у налаштуваннях робити


Viktoria_Chance

Як на мене, то "я Є дівчинка" - то буде більш правильний вираз, або ж хай це буде альтернатива.


coins.dnepr

У центральній Україні ніколи не чув "Я є дівчина", на мою думку це запозичення з польської. Літературний варіант "Я дівчина".


Viktoria_Chance

ви суперечите сам собі - "чути" є варіантом розмовної мови, бо лише в розмові можна "почути", а ви з цього робите висновок про мову літературну, якою пишуть, а не розмовляють.


coins.dnepr

Не суперечу. У класичній літературі ніде не зустрічав "Є" у такому реченні. Це надто глибоко, але якщо треба, можу навести приклади. Ви і самі можете пошукати в інтернеті. Я не проти альтернативного варіанту "Я є дівчина", якщо дійсно так говорите не тільки ви.


Viktoria_Chance

Тоді просто повірте, що дієслово "бути" у формі першої особи однини вживається досить часто і в розмовній і в літературній українській мові в українському середовищі.


Som4uk

тире заміняє букву "є"


Viktoria_Chance

Дозвольте з вами не погодитися. Заміняти тире може будь-яке дієслово, або й навіть цілу пропущену фразу. А там, де можна написати "є", варто його й писати.


Som4uk

не буду перечити


YarikNaroz

Есррссршрсшршооиигши


SerhiyChay

Hbby?-@#/5^7&*(0qwèþ


SerhiyChay

H.% f&%% 5% t5% 5^^659/4% 45*954----@ùnhý1@345678 (0


richardtoy

я один дівчинка


Elena231206

Я девочка


ViraVira12

Я дівчина

Learn English in just 5 minutes a day. For free.