1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you not like Chinese food…

"Do you not like Chinese food?"

Çeviri:Sen Çin yemeği sevmez misin?

August 16, 2014

16 Yorum


SabaBenzer

"Çin yemekleri "olarak kullanılamaz mı


Metinzber

Ben de oyle yaptim


CAytun

Çin yemeği sevmiyor musun? da doğru bir çeviri olur diye düşünüyorum.


Viforvendetta

evet eklenmemiştir raporlarsan eklerler


cereninan

Verilen kelimelere gore yapiyorsak neden baska bir tercümede alakasiz ( verilmeyen) kelimeleri kullaniyor??????


ibrahimK1723

Don't you like chinese foos oluyor mu ?


ibrahimK1723

"Don't you like chinese foods?" İle "Do you not like chinese foods? "arasındaki fark nedir?


Eyyubilal

Buyuk ihtimal duolingonun hatalarindan biri. Sevmez misin diyebilmek icin don't gelmesi lazım doğrudur.


mido798886

Don't you like chinese food ? Dogrusu bu


HilalWolfian

Çin yemegini niye olmaz


Ceren945241

Çin yemeğini belli bir sey oldugu icin the almasi gerekirdi ama burada the yok


ilhami693185

cin yemeği sevmiyormusun ile sen çin yemeği sevmezmisin tamamiyle aynı seydir


Ahmet477451

senin yapacağın cümlenin taa amk


ylcnmnsr

Dogru olani girecegiz diye kac kere deniyoruz arkadaş. En az 3 4 farkli sekilde turkce olarak soylenebilir ve hepsi de doğru


QUINEFGKAY

You kelimesini hem siz hemde sen olarak kullanabilirken iki kelimenin de var olduğu cevapta neden ikinci tekil sahıs kabul oluyorda ikinci çoğul sahıs olmuyor Yada cevaba neden ikisinide koydunuz


endrose4

Duolingo sana güvenim azalïyor.biz dont you like olarak öğrendik ve öğle de öğretiyoruz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla