"Whydotheynotanswerme?"

Çeviri:Bana neden cevap vermezler?

4 yıl önce

22 Yorum


ozlena

Neden onlar beni cevaplamaz dedim kabul etmedi raporladım

3 yıl önce

bacio_
bacio_

Don't <do not>'ın birleşimi değil mi? Neden illa don't yazmaliyiz?

"Why don't they answer me?" Dogru

"Why do not they answer me?" Yanlış

1 yıl önce

BAAKSahin

Soyle düşünün "they do not answer me " olumsuz soru yaparken sadece do'yu başa alıyoruz. Don't şeklinde degil. Wh'ler ile soru kurarkende bu kural boyle.

3 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

onlar bana neden cevap vermez cümlesi neden doğru değil

4 yıl önce

Viforvendetta

eklenmemiştir raporla

4 yıl önce

alikonar

Raporlamamış(:

3 yıl önce

Tamara990009

Yine aynı hata...cümle geniş zamana aittir onlar beni neden cevaplamaz...doğru çeviridir.bunların istedikleri zaman geniş istedikleri zaman şimdiki zaman kullanmaları sistemde Türkçeyi bilen birinin olmadığını göstriyor..

2 yıl önce

semihsefer

"Neden bana onlar cevap vermiyor." doğru kabul etmedi? yada "Neden onlar bana cevap vermiyor?" ikisi de aynı anlam olduğu halde birinci yanlış ikinci doğru kabull ediyor. Nedeni bilen var mı?

1 yıl önce

withoutluck

Not yanlis yerde degil mi?

3 yıl önce

dejavu2006dejavu

Do ve not ayrı yazılırsa bu şekilde kullanılır. Birleşince mecbur önde oluyo.why don't they....

3 yıl önce

kadircan12

Why don't they answer me???

3 yıl önce

erdem.gelegen

Why dont they.. ile why do they not.. arasinda anlam farki var mi?

3 yıl önce

MCosan
MCosan

Hayır yok

3 yıl önce

mergo71
mergo71

"Neden onlar beni cevaplamaz." da doğru olmalı. Yanlış kabul edilmsinin sebebini anlamadım.

2 yıl önce

arf957392

Do dan sonra not neden konmaz

2 yıl önce

vahidnasir2

Niye beni cevaplamiyorlar da doğruymuş

1 yıl önce

zelal_baran

onlar bana ne için cevap vermiyor? dedim kabul etmedi ,doğrusu onlar bana niçin cevap vermiyor? ne için ve niçin arasındaki fark nedir anlamadım.

1 yıl önce

AdilHseyin

Soru sorarken "do not"ı kısaltmak zorundayız çünkü bu bir soru cümlesi, kesinlikle "are not, is not" gibi yardımcı fiiler de kısaltılmak zorunda.

1 yıl önce

nurhanur

Bana neden onlar cevap vermezler. neden olmuyor .onlar they var

1 yıl önce

hatice0809

"Onlar beni neden cevaplamaz" cevabıma geniş zaman kullanıldığı halde "Onlar beni neden cevaplamıyor" olarak aldım ve hata verdi. Neden kabul edilmediğini anlamadım.

11 ay önce

ceyluum1

Cevapşa yanıt eş anpamlı drğil mi şerefsizlet

8 ay önce

ersinkecis

Onlar neden beni cevaplamaz. Neden kabul edilmez?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.