"We like houses."

Fordítás:Szeretjük a házakat.

August 16, 2014

11 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


senorana

miért nincs the?


budai.doc

Akkor lehet kitenni a határozott névelőt, ha a beszéd pillanatában pontosan tudjuk milyen házakról van szó. Ha az összeset értjük alatta, akkor nem kell kitenni.


senorana

és akkor ezt egy ilyen mondatnál hogy döntöm el?? Jobb lenne letisztultabb szövegtől helyzetektől mentes mondatokat betenni gyakorlásképp, nem kétértelműeket. Pont azért amit írtál el kellene fogadnia a másik lehetőséget hisz az is helyes egy bizonyos beszédkörnyezetben!


budai.doc

Jelezni kell, mert lehet, hogy elfogadják, és akkor az is helyes válasz lesz.


johalasz46

Itt : Házakat kedvelünk. - 2021.03.


Gaurusz.hu

Kösz. Tehát általánosságnál nem használatos. Akkor a rendszer miért nem alkalmazza következetesen?


budai.doc

A jelenlegi formában a rendszer ezt nem teszi lehetővé. Ha mondjuk hibajelzés után elfogadják névelővel is, akkor az új belépő, aki már mindkettővel találkozik, ott van ahol a part szakad. Ha nem néz utána máshol, nem tudja mikor melyiket használja. Viszont ha mindig eltalálod amire gondoltak, akkor ligottal jutalmazzák.


Zotya242

Köszönöm, már világos lett.


Sz.Z

"Tetszenek nekünk a házak" vajon miért nem jó?


Gaurusz.hu

Jelenteni kell hibaként.


Pleti11

Miért nem jó az, hogy "kedveljük a házakat"? A "szeretjük" se jobb, szerintem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.