"We like houses."

Fordítás:Szeretjük a házakat.

August 16, 2014

10 hozzászólás


Sz.Z

"Tetszenek nekünk a házak" vajon miért nem jó?

January 19, 2015

Gaurusz.hu

Jelenteni kell hibaként.

January 19, 2015

senorana

miért nincs the?

August 16, 2014

budai.doc

Akkor lehet kitenni a határozott névelőt, ha a beszéd pillanatában pontosan tudjuk milyen házakról van szó. Ha az összeset értjük alatta, akkor nem kell kitenni.

August 17, 2014

senorana

és akkor ezt egy ilyen mondatnál hogy döntöm el?? Jobb lenne letisztultabb szövegtől helyzetektől mentes mondatokat betenni gyakorlásképp, nem kétértelműeket. Pont azért amit írtál el kellene fogadnia a másik lehetőséget hisz az is helyes egy bizonyos beszédkörnyezetben!

August 17, 2014

budai.doc

Jelezni kell, mert lehet, hogy elfogadják, és akkor az is helyes válasz lesz.

August 18, 2014

Gaurusz.hu

Kösz. Tehát általánosságnál nem használatos. Akkor a rendszer miért nem alkalmazza következetesen?

November 4, 2014

budai.doc

A jelenlegi formában a rendszer ezt nem teszi lehetővé. Ha mondjuk hibajelzés után elfogadják névelővel is, akkor az új belépő, aki már mindkettővel találkozik, ott van ahol a part szakad. Ha nem néz utána máshol, nem tudja mikor melyiket használja. Viszont ha mindig eltalálod amire gondoltak, akkor ligottal jutalmazzák.

November 5, 2014

johalasz46

Köszi, ez elég frappáns válasz volt. Kezdem (?) érteni. H.J.

November 13, 2016

Zotya242

Köszönöm, már világos lett.

February 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.