"Of course we have an alternative."

Çeviri:Tabii ki bizim bir alternatifimiz var.

August 16, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

sarikent

tabii ki yerine tabiki yazılımını kabul etmiyorsun ya helal olsun sana. Aynı anda Türkçeyi de öğreniyorum.

October 20, 2014

dualingoer

aynen ya

February 10, 2016

CaglarDamar

Doğrusu "tabii ki" olmalı zaten, "tabiki" diye bir kelime yoktur Türkçe'de.

June 15, 2017

OzgurYILMA9

"Aynı anda Türkçeyi de öğteniyorum" a kesinlikle katılıyorum. Bir cümlede iki hata kabul edilmiyor. İngilizceyi öğrenirken, Türkçemizi de geliştiriyoruz :)

November 28, 2018

reyyan819

Tabii yazarken tek i eksik diye can yenirmi doulingo türkçe mi öğretiyon ingilizce mi

February 25, 2015

Insomniatic

"Elbette bir başka seçeneğimiz var" daha uygun kaçıyor. Alternatifin Türkçe olmadığını varsayarsak...

April 14, 2015

HerifinTeki

tabiki yazıyom niye olmuyo ne fark eder ya tabii ki diyo adam ille de

April 26, 2015

Mehmet358126

"SUPHESIZ BIZIM BIR SECENEGIMIZ VAR" Siz arapca kokenli "tabii" kelimesini kullaniyorsunuz . Suphesiz daha dogru degil mi? Ayrica alternatif yerine secenek kullanilmasi daha dogru olmaz mi?

February 10, 2019

Mehmet358126

"SUPHESIZ" kelimesi tabii ki yerine kullanilamaz mi ?

February 20, 2019

MehmetDuru2

Bizim tabii ki bir alternatifimiz var dedim. Yanlış dedi. Siz iyisiniz yine

April 29, 2015

MuratOktay

''Tabii ki bizim bir seçeneğimiz var.'' neden olmaz?

September 13, 2015

102794

BU ''İN'' DİYOR . RAPOR ETTİM . DÜZELTİN LÜTFEN.

February 19, 2016

halit540406

Dogru yaziyorsun yanlis diyor

May 8, 2016

uykusuz4

alternatif seçenek demek

March 22, 2017

HuseyinMer5

Saçmalıyorsun

October 25, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.