"My desire is to help you with this problem."

Çeviri:Benim arzum sana bu problemle ilgili yardım etmek.

4 yıl önce

7 Yorum


AtakanTokgoz

"Benim arzum size bu problemde yardimci olmaktır" neden olmaz?

4 yıl önce

altugcyhn

is'den sonra gelen "to" ne anlamda kullanılıyor. İlk defa böyle bir kullanım görüyorum anlamı nedir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu tip cümleler hep böyle kurulur:

  • my aim is to...
  • his wish is to...
  • your dream is to...
  • the hope of the family is to...

gibi

4 yıl önce

menekshe

Infinitive of purpose

4 yıl önce

Zmihrimah

fiiller mastar gibi kullanıldığında önüne "to" gelir. Sonuçta bu cümle isim cümlesi fiili isimleştirmeliyiz

3 yıl önce

Ayhanc

neden "with". ile anlamı var orda " benim tutkum, sana bu problemle yardım etmektir" anlamı çıkıyor.

3 yıl önce

habibemre2

Benim arzum sana bu problem ile ilgili yardım etmek

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.