1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want to visit other countr…

"I want to visit other countries."

Çeviri:Ben diğer ülkeleri ziyaret etmek isterim.

August 17, 2014

17 Yorum


merAli1

Ben başka ülkeleri ziyaret etmek isterim. Neden olmuyor


Zeynep565730

Bence de haklısın.


Just-do-it-

yazım yanlışını kabul ediyordu fakat şimdi kabul etmedi


aysipiemes

Baska=else olarak kabul ettiginden olabilir bence


yagmurilhan

De olmaz mı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ddltwipek

Olmaz too gelmesi lazimdi hem belki hic ulke ziyaret etmedi


BrendaLova3

KABUL ETMİYOR SALAK


Esra226234

Visit=gitmek, ziyaret etmek olmalıydı, görmek değil.


yektem

ben öteki ülkeleri gezmek isterim "öteki" kelimesini neden kabul etmiyor ?


zubist

öbür ülkeleri de ziyaret etmek isterim neden olmuyor?


aslan341

gormek isterim yanlis cevap. I want to see other countries demeliydi


sanliweli

Ben öbür ülkeleri ziyaret etmek isterim. Ben diğer ülkeleri ziyaret etmek isterim. Ben öteki ülkeleri ziyaret etmek isterim. olmalı ne biçim cümle çevirisi yapmışlar adamı çileden çıakrıyorlar. yaw cevap buymuş: öbür ülkeleri ziyaret etmek isterim. öteki sorularda hep ben kullandırmışlar bunda yok bu oy çokluğu ile denetime açık olan ders programı olmalı. Bunu yapan ya türkçeyi bilmiyor, ya da ingilizceyi


lalelalelale

Ben diger ulkeleri ziyaret etmeyi isterim dedim kabul edilmedi oysa konusma dilinde boyle kullanim yaygindir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.