"I want to visit other countries."

Çeviri:Ben diğer ülkeleri ziyaret etmek isterim.

4 yıl önce

17 Yorum


merAli1

Ben başka ülkeleri ziyaret etmek isterim. Neden olmuyor

4 yıl önce

Viforvendetta

raporla

4 yıl önce

Emnom
Emnom

haklısın

3 yıl önce

Zeynep565730

Bence de haklısın.

2 yıl önce

Just-do-it-

yazım yanlışını kabul ediyordu fakat şimdi kabul etmedi

3 yıl önce

yagmurilhan

De olmaz mı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 yıl önce

ddltwipek

Olmaz too gelmesi lazimdi hem belki hic ulke ziyaret etmedi

2 yıl önce

BrendaLova3

KABUL ETMİYOR SALAK

2 yıl önce

Esra226234

Visit=gitmek, ziyaret etmek olmalıydı, görmek değil.

2 yıl önce

yektem

ben öteki ülkeleri gezmek isterim "öteki" kelimesini neden kabul etmiyor ?

1 yıl önce

zubist

öbür ülkeleri de ziyaret etmek isterim neden olmuyor?

1 yıl önce

aslan341

gormek isterim yanlis cevap. I want to see other countries demeliydi

1 yıl önce

VeliHamza

Ben öbür ülkeleri ziyaret etmek isterim. Ben diğer ülkeleri ziyaret etmek isterim. Ben öteki ülkeleri ziyaret etmek isterim. olmalı ne biçim cümle çevirisi yapmışlar adamı çileden çıakrıyorlar. yaw cevap buymuş: öbür ülkeleri ziyaret etmek isterim. öteki sorularda hep ben kullandırmışlar bunda yok bu oy çokluğu ile denetime açık olan ders programı olmalı. Bunu yapan ya türkçeyi bilmiyor, ya da ingilizceyi

6 ay önce

enis.sahin

Aynen

3 yıl önce

aysipiemes

Baska=else olarak kabul ettiginden olabilir bence

3 yıl önce

lalelalelale

Ben diger ulkeleri ziyaret etmeyi isterim dedim kabul edilmedi oysa konusma dilinde boyle kullanim yaygindir.

2 yıl önce

ddltwipek

Raporla

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.