"Onun ismi kayıtlarda yok."

Çeviri:His name is not in the records.

4 yıl önce

20 Yorum


kedicim
kedicim

there is not his name in the records bu şekilde olmazmı?

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Olmaz. Çünkü "there is/are", sadece genel şeylerle kullanıyoruz. Özel bir şeyle olmaz. There is a man in the room. My brother is in the room. There are people in the park. My friends are in the park. There are no names in the records. His name is not in the records.

3 yıl önce

zaferos

Teşekkürler Lingot verdim :)

2 yıl önce

R.Corleone

olur hatta daha güzel olur...

3 yıl önce

cezayirli
cezayirli

Hakikaten bunu nasıl kabul etmez

3 yıl önce

ahm3tkara

Onun ismi kayitlarda degil olur o zaman

4 yıl önce

murat.tiry

There is no her name in the records?

3 yıl önce

menekshe

In ya da on....hangisi dogru burda?

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Burada "in" doğru. "In the records" ile "on (the) record" arasında fark var.

It is not in the records - bu, kayıtlarda yok/değil. Kayıtlarımız var ama bu orada değil, bulmadık.

It is not on (the) record - bu hakkında bir kayıt yok, bir not yok, bir yazma yok. Bir kayıt yapılmadı.

Ben bir şey "on the record" söyleyebilirim, o ne demek? Bu hakkında sonra alıntı yapabilirsiniz. Ve ben, "evet, ben onu söyledim" diyeceğim.

Ve bir politikacı, veya bir avukat, vb, bir şey "off the record" söyleyebilir. O ne demek? O, haber verdi ama bu hakkında kayıt olmasın, not yapılmasın. Ve sonra alıntı yapılamaz. Alıntı yaparsanız, o "yo, ben bunu hiç söylemedim" diyecek.

3 yıl önce

UmurtheGod

In

4 yıl önce

menekshe

başka örnek verebilir misin lutfen? vallah ben aradim aradim :( her yerde "on" yazıyor....

4 yıl önce

UmurtheGod

İkisinin de kullanımı oluyor aradaki farkı tam hatırlamıyorum da mesela on the list olunca anlam ismi listede şu an yok oluyor in the list olunca liste tamamlanmış ve ismi listede yok oluyor aynı mantıktan kabul edilmemiş sanırım.

4 yıl önce

ismailbilg2

in olacak

3 yıl önce

free9898

Her name is neden olmuyor,işaretleyince de olmuyor,pas geçince de bir cevabı kaçırdınız diyor !

3 yıl önce

cannurbek

neden doesnt kullanmadıkki

2 yıl önce

Haci.

Ben her/his name is not in the records yazdım yanlış cikti dogrusu bu degilmi

2 yıl önce

Hasan_SALCIAV

Her name is not in the records, neden doğru değil?

3 yıl önce

Alian98239

"There is not his name in the registrations." da doğru yanıt olmalı.

1 yıl önce

hagentr

"record"s yerine "logs" kelimeside kullanılabilmeli bence.

9 ay önce

hasanaligulec

Ther is not his name in the records

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.