A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy autót akarok adni neki."

Fordítás:I want to give her a car.

0
3 éve

9 hozzászólás


lindema555

Az előbb megtanultam, hogy: "I want to give my daughter a computer" és a: I want to give a computer TO my daughter" is jó. Most a "I want to give a car TO her" az nem jó. Meg tudná nekem mondani valaki, hogy valóban rossz-e a "to her"? Köszönöm előre is! :) Lindema

1
Válasz3 éve

budai.doc

Ha a közvetlen tárgy egy konkrét dolog (car), akkor mindkét szerkezet használható.

0
Válasz13 éve

ZoltnUgodi

Akkor miért nem fogadjátok el helyes megoldásként?

0
Válasz3 éve

hb433
hb433

jelentetted?

0
Válasz3 éve

GusztvHara

én azt irtam: i want give a car to her, s nem fogadták el T budai.doc kösz a meghatározást.

0
Válasz3 éve

budai.doc

Lehet, hogy a "to" hiánya miatt: I want to give..

1
Válasz3 éve

Adrienn912857

Az nem helyes, hogy I want her/him to give a car

0
Válasz2 éve

budai.doc

Az angol mondatok szórendje nagyon kötött. Így mást jelent a mondat: azt akarom, hogy ő adjon egy autót.

2
Válasz2 éve

jenci61
jenci61

Ami helyes,miért nem jó ?

0
Válasz9 hónapja