"That seemed impossible!"

Vertaling:Dat leek onmogelijk!

August 17, 2014

7 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

Diamondbluered

Let op dat seemed heel erg hetzelfde klinkt als seems ik twijfel er altijd aan welke ik moet kiezen bij luisteroefeningen

January 21, 2015

Arash783249

Wat is er mis met " Dat zag er onmogelijk uit. "?

April 17, 2016

V4boe

''Dat zag er onmogelijk uit'' is de vertaling van ''That looked impossible''

July 27, 2017

HeeVee_Dee

Dat vraag ik me dus ook af.

September 19, 2016

NicolasStynen

uitzien is iets anders dan lijken

April 7, 2017

hendy3

waarom is bleek fout en leek goed

August 17, 2014

StefvanSchie

Omdat bleek betekent dat het zo is, maar leek betekent dat het zo lijkt maar niet zeker is of het zo is. In dit geval is het niet onmogelijk, maar dacht diegene dat het wel onmogelijk was.

November 11, 2014
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.