Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"That seemed impossible!"

Vertaling:Dat leek onmogelijk!

4 jaar gelden

7 opmerkingen


Arash783249

Wat is er mis met " Dat zag er onmogelijk uit. "?

2 jaar gelden

V4boe

''Dat zag er onmogelijk uit'' is de vertaling van ''That looked impossible''

1 jaar gelden

HeeVee_Dee

Dat vraag ik me dus ook af.

1 jaar gelden

NicolasStynen

uitzien is iets anders dan lijken

1 jaar gelden

hendy3
hendy3

waarom is bleek fout en leek goed

4 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Omdat bleek betekent dat het zo is, maar leek betekent dat het zo lijkt maar niet zeker is of het zo is. In dit geval is het niet onmogelijk, maar dacht diegene dat het wel onmogelijk was.

3 jaar gelden

Diamondbluered

Let op dat seemed heel erg hetzelfde klinkt als seems ik twijfel er altijd aan welke ik moet kiezen bij luisteroefeningen

3 jaar gelden