1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "That seemed impossible!"

"That seemed impossible!"

Vertaling:Dat leek onmogelijk!

August 17, 2014

7 opmerkingen


Arash783249

Wat is er mis met " Dat zag er onmogelijk uit. "?


V4boe

''Dat zag er onmogelijk uit'' is de vertaling van ''That looked impossible''


HeeVee_Dee

Dat vraag ik me dus ook af.


NicolasStynen

uitzien is iets anders dan lijken


Diamondbluered

Let op dat seemed heel erg hetzelfde klinkt als seems ik twijfel er altijd aan welke ik moet kiezen bij luisteroefeningen


hendy3

waarom is bleek fout en leek goed


StefvanSchie

Omdat bleek betekent dat het zo is, maar leek betekent dat het zo lijkt maar niet zeker is of het zo is. In dit geval is het niet onmogelijk, maar dacht diegene dat het wel onmogelijk was.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.