Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu benim kaybetmiş olduğum kol saati."

Çeviri:This is the watch that I had lost.

4 yıl önce

21 Yorum


EmreKarakaya

That kullanmadan da olması gerekmez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur, "This is the watch I had lost." zaten kabul edilen bir cevap

4 yıl önce

DIRT...DIVER

that burda olduğum yani kaybetmiş olduğum anlamı mı taşıyor ?

3 yıl önce

husonet

That kullanımındaki amaç nedir

2 yıl önce

eda10573

G GB r u zrhr

10 ay önce

elifyagmur09

Cahiller Cahiller

9 ay önce

elifyagmur09
9 ay önce

elifyagmur09

♥♥♥♥♥

9 ay önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Is "kaybetmiş" a participle in this sentence? I don't really understand the grammar.

3 yıl önce

Ektoraskan

Yes.

You could also say: "Bu benim kaybettiğim kol saati".

But the "-diği" forms cover both present and past tenses. So this sentence could also mean: "This is the watch that I (always) lose." Usually the context makes it super clear, but in cases where it doesn't, we can resort to using "miş olduğu" to indicate that it happened in the past.

3 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Thanks!

3 yıl önce

cemhakan1

Burada "that" yerine "what" ya da "which" kullanılabilir mi?

2 yıl önce

Ektoraskan

Which olabilir. What olmaz. What kullanabilmeniz için, Türkçesinde "ne" veya "şey" geçmesi gerekiyor.

Örn.: I know what you want. = Ne istediğini /İstediğin şeyi biliyorum.

2 yıl önce

Raptiyeraprep

Which kullanırsak cümle nasıl olur

6 ay önce

ismailsork

"wristwatch" = "kol saati" bunu kabul etmemek de bütük beceri yani bravo

2 yıl önce

eda10573

Ztuurrurzrzrur th r u hgrz4u4 J 7z3furnh4n4

10 ay önce

eda10573

Turur tu rzu44uh

10 ay önce

eda10573

Zur3zrzr z z363 h 3 T 3 Hi 6etu3ut

10 ay önce

eda10573

7uthuhrh h rjruhrnrjurhnrur

10 ay önce

eda10573

Uf h Hz Z3633U ICH ZFFGHFZRZZ ZRRZRZRHA

10 ay önce

eda10573

F Ca AAURURRRUHRZRZQAU U DHFRHF DUZDUD Z RZZHA I DURURUR D UZDZDAUDU6R6RUDUDUEZ ZA AIRURU EU AUFURUFUD6FZRUFFAUDUA

10 ay önce