"Bu benim kaybetmiş olduğum kol saati."

Çeviri:This is the watch that I had lost.

4 yıl önce

7 Yorum


EmreKarakaya

That kullanmadan da olması gerekmez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur, "This is the watch I had lost." zaten kabul edilen bir cevap

4 yıl önce

DIRT...DIVER

that burda olduğum yani kaybetmiş olduğum anlamı mı taşıyor ?

3 yıl önce

husonet

That kullanımındaki amaç nedir

3 yıl önce

elifyagmur09

Cahiller Cahiller

11 ay önce

elifyagmur09
11 ay önce

elifyagmur09

♥♥♥♥♥

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.