Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Zupa pomidorowa"

Tłumaczenie:Tomato soup

4 lata temu

6 komentarzy


julialos13

Też napisalam soup tomato i zle, moze ktos mi wytłumaczyć dlaczego?

3 lata temu

Izab1324

Bo jak napiszesz "soup tomato" to znaczy "zupa pomidor". Też zrobiłam źle

3 lata temu

Przemek_Szymik

“soup tomato" znaczy „zupowy pomidor", a "tomato soup" to "pomidorowa zupa". Pirwszy rzeczownik pełni funkcję przymiotnika.

3 lata temu

KORNELIA1303

ja też napisałam “soup tomato" i było źle

2 lata temu

Przemek_Szymik

i słusznie, bo powinno być "tomato soup". W angielskim szyk zdania nie jest dowolny (nie tak bardzo jak w polskim).

2 lata temu

olusia508366

Napisałam soup tomato I błąd

2 lata temu