"Zupa pomidorowa"

Tłumaczenie:Tomato soup

4 lata temu

4 komentarze


julialos13

Też napisalam soup tomato i zle, moze ktos mi wytłumaczyć dlaczego?

3 lata temu

Izab1324

Bo jak napiszesz "soup tomato" to znaczy "zupa pomidor". Też zrobiłam źle

3 lata temu

Przemek_Szymik

“soup tomato" znaczy „zupowy pomidor", a "tomato soup" to "pomidorowa zupa". Pirwszy rzeczownik pełni funkcję przymiotnika.

3 lata temu

buskes76

Masz rację że znaczyłoby to zupowy pomidor... ale nie bardzo jest tłumaczenie że rzeczownik jest przymiotnikiem.... Gdyż to przymiotnik jest przymiotnikiem a rzeczownik rzeczownikiem... w języku angielskim jedno i to samo słowo może być nawet rzeczownikiem, czasownikiem, przymiotnikiem, przysłówkiem ... sle nie znaczy to że rzeczownik jest przymiotnikiem !!! Zależy to od zastosowania w zdaniu, kolejności, poprzedzania itp itd !!!

3 tygodnie temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.