Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Έλα να κολυμπήσεις μαζί μου."

Μετάφραση:Come swim with me.

0
πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


Tarantul1914

Αν λεγόταν "come to swim with me" δεν θα ήταν σωστό;

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

-c5IM
-c5IM

Είναι και δική μου απορία αυτό

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Ναι, αυτό είναι επίσης σωστό. Είναι ήδη μια αποδεκτή μετάφραση.

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Any possibility for: "Come swimming with me."?

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Come swimming with me = έλα για κολύμπι μαζί μου. The gerund is closer to a noun if you compare it with the suggested correct answer. Tiny-tiny detail, probably pointless in practice, I know.

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

jaye16
jaye16
Mod

Yes, "Come swimming with me." should be accepted as correct. A gerund is a noun that's why I asked. And it sounded correct to me. Thanks.

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια