"I do not want to give up."

Traducere:Eu nu vreau să renunţ.

acum 4 ani

6 comentarii


b4rgl3r

Eu nu vreau sa ma dau batut. Acelasi lucru.

acum 4 ani

Popisor

Eu nu vreau sa cedez. Acelasi lucru.

acum 4 ani

aninoiu1967

Eu nu vreau sus care e greseala?

acum 3 ani

Chugao
Chugao

Give up=(phrasal verb) a renunta, a te opri din a face ceva. Ideea e ca tu probabil le-ai luat separat. give=a da, a oferi, a acorda; up=sus. Phrasal verb= verb frazal.

acum 2 ani

Bokkanilla

Dacă want=doresc...atunci wish cum se mai traduce ???

acum 1 an

RaduBradeanu

ciudată expresie „give up=dă sus=renunț, de unde și până unde egalitatea asta?

cu 5 zile în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.