1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I do not want to give up."

"I do not want to give up."

Traducere:Eu nu vreau să renunţ.

August 17, 2014

6 comentarii


b4rgl3r

Eu nu vreau sa ma dau batut. Acelasi lucru.


Popisor

Eu nu vreau sa cedez. Acelasi lucru.


aninoiu1967

Eu nu vreau sus care e greseala?


Chugao

Give up=(phrasal verb) a renunta, a te opri din a face ceva. Ideea e ca tu probabil le-ai luat separat. give=a da, a oferi, a acorda; up=sus. Phrasal verb= verb frazal.


Bokkanilla

Dacă want=doresc...atunci wish cum se mai traduce ???


BenYoung84

De obicei want = vrea si wish = dori dar uneori want poate = dori.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.