"Kız, kadın"

Çeviri:The girl, the woman

4 yıl önce

17 Yorum


betul_asli

the eklesek nolur eklemesen nolur offff (:

4 yıl önce

NEFER421149

Evet iyice suyunu çıkarmışlar

3 yıl önce

farukkosucu

aynen ne işe yarıyosa

1 yıl önce

YiitEfeAte

ha Girl Women ha girl woman ne fark eder

4 yıl önce

Viforvendetta

women = kadınlar

4 yıl önce

YiitEfeAte

:D

4 yıl önce

Cansdi

Women çoğul anlamı taşır :)

4 yıl önce

u-mutlu

Aynen

4 yıl önce

ysmnzl

aynen

3 yıl önce

melihaslan25

The yi ekleyince ne oluyo

4 yıl önce

Hseyinelik8

The bisey anlamina gelmiyor sadece ingilizlerin aliskanligi

3 yıl önce

Baran265203

women yazsak ne olcak sanki

2 yıl önce

Tuana310057

Women kadınlar demektir.

2 ay önce

11165633286

she de kız

2 yıl önce

hyurt12

Burada bir yanlışlık var . Sorarken bir kız ve bir kadın diye belirtmediği halde cevapta a girl and a woman demiş . Ben ise Girl and woman yazdım kabul etmedi .

2 yıl önce

alphan807637

Bok

1 yıl önce

eylul676040

The woman tekil olduğunu bilinen ve taninan yani belirli bir kisidir . Fakat woman dersek belirsizdir bu yuzden the eklenir . Bu uygulamaya dayanmak yerine internettende yararlanirsaniz daha iyi olabilir

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.