Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız, kadın"

Çeviri:The girl, the woman

0
3 yıl önce

16 Yorum


betul_asli

the eklesek nolur eklemesen nolur offff (:

5
Cevap ver3 yıl önce

NEFER421149

Evet iyice suyunu çıkarmışlar

1
Cevap ver2 yıl önce

farukkosucu

aynen ne işe yarıyosa

0
Cevap ver1 yıl önce

YiitEfeAte

ha Girl Women ha girl woman ne fark eder

0
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

women = kadınlar

3
Cevap ver3 yıl önce

YiitEfeAte

:D

0
Cevap ver3 yıl önce

Cansdi

Women çoğul anlamı taşır :)

0
Cevap ver3 yıl önce

u-mutlu

Aynen

0
Cevap ver3 yıl önce

ysmnzl

aynen

0
Cevap ver3 yıl önce

melihaslan25

The yi ekleyince ne oluyo

0
Cevap ver3 yıl önce

Hseyinelik8

The bisey anlamina gelmiyor sadece ingilizlerin aliskanligi

0
Cevap ver3 yıl önce

Baran265203

women yazsak ne olcak sanki

0
Cevap ver12 yıl önce

11165633286

she de kız

0
Cevap ver2 yıl önce

hyurt12

Burada bir yanlışlık var . Sorarken bir kız ve bir kadın diye belirtmediği halde cevapta a girl and a woman demiş . Ben ise Girl and woman yazdım kabul etmedi .

0
Cevap ver2 yıl önce

alphan807637

Bok

0
Cevap ver1 yıl önce

eylul676040

The woman tekil olduğunu bilinen ve taninan yani belirli bir kisidir . Fakat woman dersek belirsizdir bu yuzden the eklenir . Bu uygulamaya dayanmak yerine internettende yararlanirsaniz daha iyi olabilir

0
Cevap ver4 ay önce