Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Copiii mei dorm."

Traducere:My children sleep.

0
acum 3 ani

4 comentarii


fata.albastra

Cand se foloseste children ; cand kids?

0
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Sunt sinonime. Oriunde îl folosești pe unul dintre ele, îl poți înlocui cu celălalt.
Singular: ”child” = ”kid” (= ”copil”)
Plural: ”children” = ”kids” (= ”copii”)

1
Răspundeacum 3 ani

marfloale

Se pune si sons

0
Răspunde1acum 3 ani

Gretuncik

e la plural nu la sg

0
Răspundeacum 1 an