"El are un palton?"

Traducere:Does he have a coat?

acum 4 ani

5 comentarii


fata.albastra

Imi explica si mie cineva cand se pune do si cand does si cand apar ele in propozitii?

acum 4 ani

dilez
dilez

"Does" se folosește pentru persoana a III-a singular(he, she, it).

acum 4 ani

codrinn_

,,Does" se foloseste doar pentru ,,he, she,it" ,,Do" se foloseste doar pentru ,,I, you, we, they".

acum 4 ani

montaneugen

To have este verb auxiliar. Eu invatasem dintr-un manual ca verbele auxiliare isi formeaza singure interogativul, deci fara verbul to do la persoana respectiva. Cum e totusi? Am mai pus aceasta intrebare si nu mi-a raspuns nimeni:(

acum 4 ani

Meszaros91

De ce nu este corect "He have a coat?"

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.