"El are un palton?"

Traducere:Does he have a coat?

August 17, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


fata.albastra

Imi explica si mie cineva cand se pune do si cand does si cand apar ele in propozitii?


codrinn_

,,Does" se foloseste doar pentru ,,he, she,it" ,,Do" se foloseste doar pentru ,,I, you, we, they".


dilez

"Does" se folosește pentru persoana a III-a singular(he, she, it).


Skakespeare123

Do se pune pentru persoana I și a II - singular și plural. Does se folosește doar pentru persoana a III-a singular dar nu și plural. Vezi că mai este o greșeală. Cei de pe Duolingo nu cred că au observat-o. Este aceea în ce privește "have" și "has". Have se folosește pentru persoana I, a II-a singular și plural și persoana a III-a plural în timp ce "has" se folosește doar pentru persoana a III-a singular: she, he construcție asemănătoare cu "do" și "does".


_lissie_jones_

corect e "he has", nu "he have"


vasilacheelena

Asa este ...he has este corect...he have este gresit


nicoleta460321

Si mie imi suna gresit have


montaneugen

To have este verb auxiliar. Eu invatasem dintr-un manual ca verbele auxiliare isi formeaza singure interogativul, deci fara verbul to do la persoana respectiva. Cum e totusi? Am mai pus aceasta intrebare si nu mi-a raspuns nimeni:(


StefanDan1

Corect este, He has a coat?


Meszaros91

De ce nu este corect "He have a coat?"


RalucaDumi205448

Îmi spuna gresit have


PatruIon

De ce e greșit?! am folosit majuscule:Does He have a coat?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.