Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Yes, good night!"

Tłumaczenie:Tak, dobranoc!

4 lata temu

33 komentarze


goliat2

To ide spać :D

3 lata temu

Psycho_bon

Dobranoc xd

2 lata temu

pawel173573

Mk d z nadrukiem nmkommoc

1 rok temu

piter478574

Ja tesz

2 lata temu

kanapka1121

ja dobrze wymawiam a noc nie reaguje

1 rok temu

FlozZe

Przy tłumaczeniu na angielski wpisałem "good night" i zaznaczyło mi literówkę z powodu spacji, a tutaj mamy ten wyraz ze spacją :P

3 lata temu

loskarolos

Dalem spacje i dobrze

2 lata temu

justya21

Good night pisze się osobno mi zaliczylo z spacją

3 lata temu

Micha202683

Dobranoc wsystkim

1 rok temu

Aleksandra507524

Dzięki

1 rok temu

Olga644261

Night co to znaczy

1 rok temu

zuziaq1

Olga ,,night'' oznacza ,noc'

1 rok temu

kamila431

Ja wypowiedziałam jes gud najt a zaliczyło mi tylko jes. To samo powtorzyła inna osoba i ten sam błąd, więc gdzie jest problem ?

4 miesiące temu

antosia.zabroni

Mi raz napisało że mam źle ,,ONA jada chleb,, i to jest dziwne

1 rok temu

antosia.zabroni

Pisze się ONA JE CHLEB

1 rok temu

pawel173573

Xx c

1 rok temu

pawel173573

Zzzllucmm

1 rok temu

pawel173573

I

1 rok temu

pawel173573

Kxojkki

1 rok temu

Marycha123

Myślałam że mam napisać po angielsku

3 lata temu

nikola227

ja napisalam,, tak dobrej nocy i'' zaliczylo

2 lata temu

Szolim79

tato to wideło znowu sie zepsuło

1 rok temu

JacekWach

Ojej mrucze a mi załapuje

3 lata temu

MarcinGroc3

Ja to pisze o 21

3 lata temu

zuziaq1

23 47 ;pp

1 rok temu

KamilPelik

Boże jeden błąd jeden Boże!

2 lata temu

oginiusz

Ja mrucze a mi zalicza

3 lata temu

Mirelka124

Nie rozumiem

3 lata temu

agaluszcz

ja też

3 lata temu

cherry507776070T

Napisałam dobrze a powiedziało mi że źle

3 lata temu

piter478574

Mówie dobrze a zalicza źle

2 lata temu

pedro19729

Głupie

3 lata temu

Marycha123

Oj zrbiłam tyci błąd

3 lata temu