"Yes,goodnight!"

Tłumaczenie:Tak, dobranoc!

4 lata temu

10 komentarzy


goliat2

To ide spać :D

3 lata temu

Psycho_bon

Dobranoc xd

2 lata temu

kanapka1121

ja dobrze wymawiam a noc nie reaguje

2 lata temu

FlozZe

Przy tłumaczeniu na angielski wpisałem "good night" i zaznaczyło mi literówkę z powodu spacji, a tutaj mamy ten wyraz ze spacją :P

4 lata temu

loskarolos

Dalem spacje i dobrze

2 lata temu

Micha202683

Dobranoc wsystkim

1 rok temu

Aleksandra507524

Dzięki

1 rok temu

Olga644261

Night co to znaczy

1 rok temu

zuziaq1

Olga ,,night'' oznacza ,noc'

1 rok temu

kamila431

Ja wypowiedziałam jes gud najt a zaliczyło mi tylko jes. To samo powtorzyła inna osoba i ten sam błąd, więc gdzie jest problem ?

8 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.