"Ben şu elbiseleri severim."

Çeviri:I like those dresses.

4 yıl önce

8 Yorum


ErdiTartar

Neden those yerine that kabul olmuyor?

4 yıl önce

Viforvendetta

çoğul olduğu zaman "those"
i like that dres = şu elbiseyi severim

aynı şekilde this/these

4 yıl önce

_fatih_yilmaz_

Clothes ile dresses arasında ki fark ne?

3 yıl önce

mssarzz

Clothes kıyafetler, dresses elbiseler anlamına geliyor.

2 yıl önce

Yavuzhanol

These niye olmuyor

2 yıl önce

_emirhankilic_

--------(===================> uzun kılıç

2 yıl önce

_emirhankilic_

İşsizlik eseri can sıkıntısından yaptım

2 yıl önce

DilekSoner

'I like those dresses' yazdim, kabul etmedi. I love those dresses yazdi :/

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.