"Kim suçu üstlendi?"

Çeviri:Who took the blame?

4 yıl önce

8 Yorum


mssoylu

Yardımcı fiil neden yok ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"who" cumlenin oznesi oldugundan https://www.duolingo.com/comment/3157659

4 yıl önce

mssoylu

Teşekkürler ederim.

4 yıl önce

Kerim343798

Who took the crime ? neden olmadı acaba

2 yıl önce

BetaBeyin
BetaBeyin

Who took the crime opsiyonuda cevaplara eklenmeli diye düşünüyorum.

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"Who has taken the crime" ne bakimdan olmuyor acaba?

2 yıl önce

BetaBeyin
BetaBeyin

has taken lı ifadede duyulan geçmiş zaman, took ta görülen geçmiş zaman. çeviride kastedilen anlam görülen geçmiş zaman olduğu için has taken lı ifade kullanımı doğru fakat anlam nezdinde yanlış olacaktır.

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Bu öğretici açıklamanız için çok teşekkür ederim.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.