1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kim suçu üstlendi?"

"Kim suçu üstlendi?"

Çeviri:Who took the blame?

August 18, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

mssoylu

Yardımcı fiil neden yok ?

August 18, 2014

Selcen_Ozturk

"who" cumlenin oznesi oldugundan https://www.duolingo.com/comment/3157659

August 18, 2014

mssoylu

Teşekkürler ederim.

August 18, 2014

Kerim343798

Who took the crime ? neden olmadı acaba

December 16, 2015

BetaBeyin

Who took the crime opsiyonuda cevaplara eklenmeli diye düşünüyorum.

April 11, 2016

Hisar34

"Who has taken the crime" ne bakimdan olmuyor acaba?

May 23, 2016

BetaBeyin

has taken lı ifadede duyulan geçmiş zaman, took ta görülen geçmiş zaman. çeviride kastedilen anlam görülen geçmiş zaman olduğu için has taken lı ifade kullanımı doğru fakat anlam nezdinde yanlış olacaktır.

May 23, 2016

Hisar34

Bu öğretici açıklamanız için çok teşekkür ederim.

May 23, 2016

Hasan720170

who took the crime neden kabul edilmiyor

October 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.