1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kim suçu üstlendi?"

"Kim suçu üstlendi?"

Çeviri:Who took the blame?

August 18, 2014

10 Yorum


mssoylu

Yardımcı fiil neden yok ?


mssoylu

Teşekkürler ederim.


Kerim343798

Who took the crime ? neden olmadı acaba


BetaBeyin

Who took the crime opsiyonuda cevaplara eklenmeli diye düşünüyorum.


murat.tiry

Who has undertaken the blame? Olur mu acep?


Hisar34

"Who has taken the crime" ne bakimdan olmuyor acaba?


BetaBeyin

has taken lı ifadede duyulan geçmiş zaman, took ta görülen geçmiş zaman. çeviride kastedilen anlam görülen geçmiş zaman olduğu için has taken lı ifade kullanımı doğru fakat anlam nezdinde yanlış olacaktır.


Hisar34

Bu öğretici açıklamanız için çok teşekkür ederim.


Hasan720170

who took the crime neden kabul edilmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.