1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Zij eet kaas."

"Zij eet kaas."

Vertaling:She eats cheese.

August 18, 2014

5 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

brittje10

Wanneer schrijf je eat of eats

August 18, 2014

cynthiavleuten

He eats She eats It eats Als het kan vervangen door een van de 3 is ook eats

De rest is eat

August 18, 2014

xDieckje

Ook bij Papa eet dan is het Dad eats

November 15, 2015

HabibaLatif

Het ligt aan de werkwoordsvorm.

Ik eet - eat Jij eet - eat Hij/zij/u/het eet - eats

Wij eten - eat Jullie eten - eat Zij eten - eats

Alleen bij de derde en de zesde werkwoordsvorm is het eats. Bij de andere 4 is het eat.

September 21, 2014

malaikah16

Waneer het met c is

January 10, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.