Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Zij eet kaas."

Vertaling:She eats cheese.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


brittje10

Wanneer schrijf je eat of eats

4 jaar gelden

cynthiavleuten

He eats She eats It eats Als het kan vervangen door een van de 3 is ook eats

De rest is eat

4 jaar gelden

xDieckje

Ook bij Papa eet dan is het Dad eats

2 jaar gelden

HabibaLatif

Het ligt aan de werkwoordsvorm.

Ik eet - eat Jij eet - eat Hij/zij/u/het eet - eats

Wij eten - eat Jullie eten - eat Zij eten - eats

Alleen bij de derde en de zesde werkwoordsvorm is het eats. Bij de andere 4 is het eat.

3 jaar gelden

malaikah16

Waneer het met c is

7 maanden geleden