A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Friss az időpont."

Fordítás:The date is recent.

4 éve

7 hozzászólás


rendszergizda

Honnan kell tudnom hogy itt a DÁTUM-ról van szó és nem az IDŐ-ről???

4 éve

fectroll
fectroll

Sehonnan. itt jó mind a kettő.

3 éve

aehdu

Magyar szohasznalatban, ha leroviditjuk, akkor az ido vagy idojarast jelent vagy hányórát. Az idopontot azonban lehet ugy ertelmezni, hogy datum es ora/perc, de ugy sehogyan sem, hogy ido

3 éve

LaszloLugosi

Az up to date használható ilyenkor?

3 éve

silverowlpaco

én úgy tudom hogy a date az dátumot jelent,én erre azt irtam the time is recent.úgy tudom hogy a time az időt jelent.a feladat szerint a date=idő

3 éve

ferry007x

Elfogadja az appointmentet is.

3 éve

aehdu

Milyen jo, hogy a duolingo egybeomleszti minketiranyu forditas hozzaszolasait. Aztan aki olvassa a hozzaszolasokat, az nem mindig erti a tobbiek problemajat.

3 éve