"Faith gives strength."

Çeviri:İnanç kuvvet verir.

4 yıl önce

12 Yorum


mysft

İman power :D

3 yıl önce

erdem.gelegen

Strength ile strong un farki nedir?

3 yıl önce

DrJava
DrJava

Güç-güçlü

3 yıl önce

Mutlualtay

Strong: guclu. Strength: guc. Power: guc powerfull: guclu

2 yıl önce

ceren.unlu

Strength guclu,kuvvetli anlamindadir Strong ise guc,kuvvet anlamina gelir

3 yıl önce

Lodorf2
Lodorf2

inanç direnç verir niye olmadı?

1 yıl önce

ilhanzalk

Ha şunu bileydiniz. İnanç, iman gerekli hayatta gerisi boş..

1 yıl önce

momendo1

Yes i belive to this.

2 yıl önce

KomutanLOGAR69

Hüloğğğğğğ

2 yıl önce

caglayavuz5

Oglum bi iki harf yuzunden gecemiyorum be ayiptir dogru kabul edin

4 yıl önce

Viforvendetta

malesef dostum bununla ilgili açıklamalar mevcut.
eğer cümlenin veya kelimenin gidişatını bozuyorsa yanlış cevabı alıyorsun

ve zaten piyasada bu sistemde çalışan en iyi uygulama bence
ben ilk duolingo kullandıgımda "vay anasını yanlış yazıyom yine anlıyor" diye şaşırmıştım :D

4 yıl önce

caglayavuz5

Kendim cok hakliyim vallahi

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.