"You show your work."

Çeviri:Siz işinizi gösterirsiniz.

4 yıl önce

17 Yorum


CelalAyan

Isini goster?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

emir cümlesi yapmak icin (göster), basa özne koymuyoruz (show your work)

4 yıl önce

NerrinOzcan

Sen işini göster

10 ay önce

MehmetCoba1

Ne alaka arkadaslar sen yada siz anlamsiz diye dusunuyorum normal hayatta birine sizde diyorsunuz sende biri tekil biri cogul diyeceksiniz fakat bence bir anlami yok

3 yıl önce

EnglishPro342037

Sen işini göster. dedim olmadı neden acaba?

9 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

emir cümlesi kurmuşsunuz gösterirsin demiş olsaydınız kabul edebilirdi sanırım.

3 ay önce

drumpoll

sen sizin işinizi gösterirsin olmaz mı

3 yıl önce

fthwashere

Çalışmanı göster niçin olmaz çok merak ediyorum...cidden amaa

3 yıl önce

mert.aktas

"Çalışmanı göster" cümlesi emir cümlesidir. Yukarıdaki cümle ise geniş zaman cümlesi.

3 yıl önce

bedrozan

work aklımda ödev olarak kalmış, "ödevini göster" yazdım. aslında kabul edilebilir gibi sanki.

3 yıl önce

turuncc

work ödev demek değil çalışma/eser/iş anlamındadır. eğer homework deseydi ödev/ev ödevi derdik

3 yıl önce

AHMET26esk

Tuğce bana işini göster sana kim olduğunu söyleyeyim

11 ay önce

muratdemircan

Business job veya work arasında fark nedir

3 yıl önce

MetinUar
MetinUar

"Sen kendi işini gösterirsin" de doğru kabul edilmeli...

3 yıl önce

AbcDef138047

Seslendirmede hata var. Your derken sanki you're diyor gibi

1 yıl önce

Pnar297659

"Sen işini gösterirsin." neden olmuyor?

1 ay önce

Eroll14

Çalışmanı göster.. Why not true. Can you explain, please :) Thank you very much.

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.