"Ceașca noastră este între farfurii."

Traducere:Our cup is between the plates.

August 18, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


ICicio

sau AMONG, deoarece pot fi si doua farfurii.


fantomitzah

Tocmai, când sunt doar două folosești ”between” = ”între”,
iar când sunt mai multe zici ”among” = ”printre”.


ICicio

Scuze, am pus eu rationamentul invers. Eu cred ca trebuie acceptate ambele variante. Thanks


BA0LaFSa

nu e clar cand se articuleaza si cand nu, Nu aveti o constanta in acest sens, acceptati cand asa cand altfel. Ar trebui LAMURIT.


elisabeta337489

Articolul apare și dispare cum vrea el????? Există vreo regulă pe care o pot afla și eu .. După prepozitii articulez sau nu substantivul? Cele mai frecvente greseli le fac în asemenea situații.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.