A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The skirt is too short."

Fordítás:A szoknya túl rövid.

4 éve

41 hozzászólás


GbornSzab

A szoknya miért nem lehet túl hosszú? TOO LONG?

4 éve

JuliannaVa869719

Szerintem el kellene fogadni, mert a "túl/túlságosan/túlzottan" = szinonímák

11 hónapja

MesterGp

Egy szoknya soha nem lehet tul rovid, csak tul hosszu!

3 éve

mrobi07

(Off) Vigyázz! Azért az sem mindegy ki viseli. :)

3 éve

IstvanDemes

Ott a pont!

3 éve

Lajesz.

Itt mind a kettő opció helyes!

3 éve

tothcila
tothcila

Helyes, de nem fogadi el.

3 éve

beata.hudak

Itt mindkét válasz helyes.

2 éve

BarnaCsuka

Szerintem ez egy hibás kérdés, a long miért nem jó?

3 éve

BarnaCsuka

The skirt is too ... - A két opció a long és a short, de egyik se kizárható.

3 éve

DalmaSimai

Találtam egy hibát: "The skirt is too short." Fordítás:Ez a szoknya túl rövid. Az angol mondat magyarul helyesen így hangzik: A szoknya túl rövid. Amit ő fordított, az "This" előtaggal lenne helyes.

2 éve

72.feri

Ez így van. Hibás a program.

2 éve

denesildiko

Pont ezt a hibát láttam meg én is.

2 éve

GzaSzab

Végre egy olyan feadat, ahol bármit bejelölhetsz, az akkor is "good"

4 éve

Szakiani

Na igen, csak fogadja is el mind a két választ!

3 éve

metsalle

a longot nem fogadta el

2 éve

Edina383839

Mitől lesz helytelen a mondat attól, hogy rövid a szoknya vagy hosszú. Honnan kène tudni hogy mire gond? -.-

2 éve

KovcsLszl0

Az "Ez" mutatószó NINCS benne a feladatban, tehát a mondat HELYES fordítása: "A szoknya túl rövid". Remélem, ezzel nem okotam zűrzavart. Üdv.,KL

2 éve

tothcila
tothcila

De igen. Fő az egyediség. Épp az előző hozzászóló jegyezte meg ugyanezt. Egyszerűbb lenne bejelenteni a hibát és akkor talán előbb-utóbb kijavítják.

2 éve

BarnabasFa

A long miért nem jó?

2 éve

Eszteranna1

Nem tudom de bejelentem

4 éve

ollivali

The skirt is too long. -Ez is jó megoldás lenne, mivel nem adták meg a magyar mondatot.

8 hónapja

puskaskati

A szoknya túl rövid.

4 éve

Gizus123

Nálam bizony ezt nem fogadta el, mondván, hogy "ez a szoknya túl rövid" a helyes. Csak azt nem tudom, hogy az "ez" hol van az angol példamondatban......

3 éve

tothcila
tothcila

Sehol.

3 éve

Attila44

A long-ot is elfogadja?

3 éve

Lumpala
Lumpala

én úgy vélem hogy mást mond a hang mint ami írva vagyon

2 éve

Pocsai2

Akár long is lehetne!!!

2 éve

ROBETTY
ROBETTY

The skirt-a szoknya

2 éve

beatrix.ba3

Helyes mind a ketto!

1 éve

SzigethyEn

Masodik hibas kerdes egy gyakorlatsoron belul.

1 éve

KapusiCsaba

Mindkét válasz jó.

1 éve

BarnabasFa

Még mindig nem fogadja a long ot ha csak nem lenght lenne

1 éve

rafijani
rafijani

A mondat Gogolák elvtársnőnek szól....:)

1 éve

ULJh2
ULJh2

Mindkét megoldás lehet! A (például menyasszonyi) szoknya annyira, hogy majdnem hasra esik benne.

1 éve

csabay
csabay

Hibás megoldás! Kérjük javítani. Köszönettel: a hozzászólók

1 éve

5421fru

szomorú hogy 3 év alatt sem lehetett ezt normálisan kijavítani.

11 hónapja

K.Lszl
K.Lszl

A szoknya nem lehet túl hosszú... XD

9 hónapja

AlexBodor3

That's bullshit

9 hónapja

Szandra476838

A szoknya azert nem lehet tul hosszu mert a mondat kitalaloja egyszeruen nem arra gondolt,hanem a rovidre.Mar sokadszorra futottunk bele ebbe a szerkesztoi hibaba!

8 hónapja

karcsy77

"A szoknya túl hosszú." Nyelvtanilag helyes

7 hónapja