"Wespeakbecauseweknow."

Traducere:Noi vorbim pentru că noi știm.

acum 4 ani

51 de comentarii


ILIEJUCATORU

subiectul este subanteles...doar "NOI" vorbim; nu poate fi confundat cu alta conjugare.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Și variantele fără ”noi” sunt în lista de răspunsuri corecte.
Dacă ți-a fost respins răspunsul fie ai avut o greșeală de scriere, fie e vorba de problema tehnică temporară. Oricum, trebuia să folosești butonul de raport cu opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”, nu cel de discuții.

acum 4 ani

greenc214

nu ma avut nici o greseala in scriere.. VORBIM PENTRU CA STIM! a fost propozitia mea

acum 3 ani

Florica10
Florica10

Nu sunt in lista de raspunsuri variantele fara 'noi'.

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Eu m-am referit la lista completă cu toate răspunsurile acceptate (cea care se vede în incubator). Tu probabil te-ai referit la lista cu cele trei variante pe care le-ai primit și din care trebuia să le alegi pe cele corecte. Softul decide ce să vă afișeze, poate să difere de la o dată la alta, noi nu avem de unde să știm care vă apar vouă.

acum 3 ani

diana699432

De parcă o să schimbe ceva...

acum 1 an

IonutAlinB
cu 3 luni în urmă

ILIEJUCATORU

multumesc!

acum 4 ani

HociungRox

Si daca am folosit butonul de raport primim viata inapoi ? ^_^

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu, scopul lăsării raportului nu este să primești viața înapoi, ci să ne atragi atenția dacă o soluție lipsește sau este greșită.
Deci nu trebuie să folosiți butonul de raport acolo unde vă spune clar ce cuvânt ați tastat greșit și vedeți că nu aveți dreptate (pentru că doar ne faceți să pierdem timpul să le ștergem în loc să ne concentrăm pe cele posibil corecte). Rapoartele fie sunt acceptate fie respinse.

acum 4 ani

octaviamaria10
octaviamaria10

Cuvântul ”subînțeles ” se scrie cu î (din i) și nu cu â.

acum 2 ani

Mamaerde
Mamaerde

Eu am scris:"noi vorbim pentru că noi ştim "

acum 3 ani

Viviana212911

Și eu

acum 1 an

IulianGand

Si eu

acum 3 ani

dragutik4

eu am scris ,deoarece in loc de pentru ca la traducerea cuvantului because

acum 3 ani

taniancu

Am rasuns Vorbim pentru ca stim si nu mi-a fost acceptat raspunsul pentru ca nu am folosit diacritice (caciulita pe a)

acum 3 ani

FlorinVisa1

Clar a fost o problema temporara. Mie mi-a acceptat fara diacritice.

acum 3 ani

DenisaColb

Si la mine la fel

acum 1 an

DeliQueena19

Problema era ca nu ai pus noi. Daca ai noi in lista folosesti, daca nu , nu folosesti

acum 1 an

Cristi537527

Poate fi la fel de corect și ,, Vorbim pentru că știm ” .

acum 1 an

alexandra937702

Cacofonie ca cunoastem

acum 2 ani

MateiFlori9

Nu am tastatura in romana si mi respinge raspunsul

acum 1 an

BratuCatalina

Raspunsul meu nu a fost acceptat dar era corect ...

acum 1 an

TutorialeJ

Cum adica trebuia sa scrie mai departe adica noi vorbim limba engleza trebuia continuat

cu 9 luni în urmă

Cosmin351792

Nici nu este "stim" in lista

acum 2 ani

AnaCarinaN1

Eu am scris prima data o traducere apoi de data asta am scris o pe cea data de ei si mi a dat ca alt raspuns si prima mea varianta

acum 1 an

Milica639372

E bine

acum 1 an

syl790401

Nu recunoaste fara diacritice.

acum 1 an

BratuCatalina

Adevarat

acum 1 an

TomaGabrie7

Eu am scris corect propozitia da mi a dat gresit ca nu am pus diacritice

acum 1 an

ElisaMaria470620

La mine ers deja scrisa

acum 1 an

Kittycat876

M-a depunctat fiindca nu am avut diacritice..

acum 1 an

Viviana212911

Dacă la început ai scris cu diacritice și acum nu, înseamnă că ei s-au obișnuit ca tu să le dai răspunsurile cu diacritice. Nu e vina ta

acum 1 an

ZeteGarofi

Eu am scris corect

acum 1 an

gaby526898

cum trec de intrebare? nu pot trece desi am scris corect.

acum 1 an

CornelGher1

In limba romana pronumele personal nu e obligatoriu Noi vorbim = Vorbim - pers.I plural

cu 10 luni în urmă

mvelcea
mvelcea

„Vorbim pentru că știm“ De ce naiba este nevoie de „Noi“? Dacă era într-un context, atunci înțelegeam. Adăugați, fraților, toate variantele corecte.

cu 10 luni în urmă

andrei757889

Ușor

cu 5 luni în urmă

GabrielBal253954
acum 1 an

Diana209525

Propozirtia slasta ma.enwr eaza

acum 1 an

diana209999

am scris ,,Vorbim pentru ca stim" si mi-a spus ca nu este corect

acum 2 ani

dady83

Vorbim pentru ca stim.

acum 1 an

Meme_Stalker

hai mai taci.

acum 1 an

LitigiousOx
LitigiousOx

I thought that the personal pronouns could be omitted in Romanian, but in this case "Vorbim pentru că știm" didn't work. Why? Thanks in advance!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”Vorbim pentru că știm.” is on our list of correct answers.

However, these days it seems there is a technical problem (present in all courses, not just ours) that gets correct answers to be rejected. We hope the staff will figure it out soon and fix it. Meanwhile, you should use the report button (”Răspunsul meu ar trebui acceptat” option) so we can actually see that your correct answer was rejected. The more data they have, the sooner they will find the issue. Thanks for your patience!

acum 4 ani

LitigiousOx
LitigiousOx

Mersi!

acum 4 ani

Lavinia745234

Suna cam ciudat

acum 1 an

ovidiu188503

Sunteti prosti! Yours is p o o p

acum 3 ani

Leul-fioros

Esti prooooooost!!!!

acum 3 ani

George-Teodor

Gata,gata,linistiti-va!Amandoi sunteti prosti!; p

acum 3 ani

Lissiana10

Bine ai spus.

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.