"We speak because we know."

Traducere:Noi vorbim pentru că noi știm.

acum 4 ani

30 de comentarii


ILIEJUCATORU

subiectul este subanteles...doar "NOI" vorbim; nu poate fi confundat cu alta conjugare.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Și variantele fără ”noi” sunt în lista de răspunsuri corecte.
Dacă ți-a fost respins răspunsul fie ai avut o greșeală de scriere, fie e vorba de problema tehnică temporară. Oricum, trebuia să folosești butonul de raport cu opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”, nu cel de discuții.

acum 4 ani

greenc214

nu ma avut nici o greseala in scriere.. VORBIM PENTRU CA STIM! a fost propozitia mea

acum 3 ani

Florica10
Florica10

Nu sunt in lista de raspunsuri variantele fara 'noi'.

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Eu m-am referit la lista completă cu toate răspunsurile acceptate (cea care se vede în incubator). Tu probabil te-ai referit la lista cu cele trei variante pe care le-ai primit și din care trebuia să le alegi pe cele corecte. Softul decide ce să vă afișeze, poate să difere de la o dată la alta, noi nu avem de unde să știm care vă apar vouă.

acum 3 ani

IonutAlinB
cu 1 lună în urmă

octaviamaria10
octaviamaria10

Cuvântul ”subînțeles ” se scrie cu î (din i) și nu cu â.

acum 2 ani

Mamaerde
Mamaerde

Eu am scris:"noi vorbim pentru că noi ştim "

acum 3 ani

dragutik4

eu am scris ,deoarece in loc de pentru ca la traducerea cuvantului because

acum 3 ani

taniancu

Am rasuns Vorbim pentru ca stim si nu mi-a fost acceptat raspunsul pentru ca nu am folosit diacritice (caciulita pe a)

acum 3 ani

FlorinVisa1

Clar a fost o problema temporara. Mie mi-a acceptat fara diacritice.

acum 3 ani

Cristi537527

Poate fi la fel de corect și ,, Vorbim pentru că știm ” .

acum 1 an

alexandra937702

Cacofonie ca cunoastem

acum 1 an

MateiFlori9

Nu am tastatura in romana si mi respinge raspunsul

cu 10 luni în urmă

BratuCatalina

Raspunsul meu nu a fost acceptat dar era corect ...

cu 10 luni în urmă

TutorialeJ

Cum adica trebuia sa scrie mai departe adica noi vorbim limba engleza trebuia continuat

cu 7 luni în urmă

Cosmin351792

Nici nu este "stim" in lista

acum 1 an

AnaCarinaN1

Eu am scris prima data o traducere apoi de data asta am scris o pe cea data de ei si mi a dat ca alt raspuns si prima mea varianta

acum 1 an

Milica639372

E bine

acum 1 an

syl790401

Nu recunoaste fara diacritice.

cu 10 luni în urmă

BratuCatalina

Adevarat

cu 10 luni în urmă

TomaGabrie7

Eu am scris corect propozitia da mi a dat gresit ca nu am pus diacritice

cu 10 luni în urmă

ElisaMaria470620

La mine ers deja scrisa

cu 10 luni în urmă

Kittycat876

M-a depunctat fiindca nu am avut diacritice..

cu 10 luni în urmă

Viviana212911

Dacă la început ai scris cu diacritice și acum nu, înseamnă că ei s-au obișnuit ca tu să le dai răspunsurile cu diacritice. Nu e vina ta

cu 10 luni în urmă

ZeteGarofi

Eu am scris corect

cu 10 luni în urmă

gaby526898

cum trec de intrebare? nu pot trece desi am scris corect.

cu 9 luni în urmă

CornelGher1

In limba romana pronumele personal nu e obligatoriu Noi vorbim = Vorbim - pers.I plural

cu 8 luni în urmă

mvelcea
mvelcea

„Vorbim pentru că știm“ De ce naiba este nevoie de „Noi“? Dacă era într-un context, atunci înțelegeam. Adăugați, fraților, toate variantele corecte.

cu 8 luni în urmă

andrei757889

Ușor

cu 3 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.