1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We speak because we know."

"We speak because we know."

Traducere:Noi vorbim pentru că noi știm.

August 18, 2014

34 de comentarii


ILIEJUCATORU

subiectul este subanteles...doar "NOI" vorbim; nu poate fi confundat cu alta conjugare.


fantomitzah

Și variantele fără ”noi” sunt în lista de răspunsuri corecte.
Dacă ți-a fost respins răspunsul fie ai avut o greșeală de scriere, fie e vorba de problema tehnică temporară. Oricum, trebuia să folosești butonul de raport cu opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”, nu cel de discuții.


greenc214

nu ma avut nici o greseala in scriere.. VORBIM PENTRU CA STIM! a fost propozitia mea


justina790814

Noi vorbim pentru ca noi știm


Florica10

Nu sunt in lista de raspunsuri variantele fara 'noi'.


fantomitzah

Eu m-am referit la lista completă cu toate răspunsurile acceptate (cea care se vede în incubator). Tu probabil te-ai referit la lista cu cele trei variante pe care le-ai primit și din care trebuia să le alegi pe cele corecte. Softul decide ce să vă afișeze, poate să difere de la o dată la alta, noi nu avem de unde să știm care vă apar vouă.


diana699432

De parcă o să schimbe ceva...


octaviamaria10

Cuvântul ”subînțeles ” se scrie cu î (din i) și nu cu â.


AlexandraMercas

Eu am scris:"noi vorbim pentru că noi ştim "


taniancu

Am rasuns Vorbim pentru ca stim si nu mi-a fost acceptat raspunsul pentru ca nu am folosit diacritice (caciulita pe a)


FlorinVisa1

Clar a fost o problema temporara. Mie mi-a acceptat fara diacritice.


dragutik4

eu am scris ,deoarece in loc de pentru ca la traducerea cuvantului because


justina790814

E corect si pentru ca


Cristi537527

Poate fi la fel de corect și ,, Vorbim pentru că știm ” .


alexandra937702

Cacofonie ca cunoastem


BratuCatalina

Raspunsul meu nu a fost acceptat dar era corect ...


TutorialeJ

Cum adica trebuia sa scrie mai departe adica noi vorbim limba engleza trebuia continuat


Cosmin351792

Nici nu este "stim" in lista


AnaCarinaN1

Eu am scris prima data o traducere apoi de data asta am scris o pe cea data de ei si mi a dat ca alt raspuns si prima mea varianta


syl790401

Nu recunoaste fara diacritice.


TomaGabrie7

Eu am scris corect propozitia da mi a dat gresit ca nu am pus diacritice


ElisaMaria470620

La mine ers deja scrisa


Kittycat876

M-a depunctat fiindca nu am avut diacritice..


river021

Dacă la început ai scris cu diacritice și acum nu, înseamnă că ei s-au obișnuit ca tu să le dai răspunsurile cu diacritice. Nu e vina ta


MateiFlori9

Nu am tastatura in romana si mi respinge raspunsul


ZeteGarofi

Eu am scris corect


gaby526898

cum trec de intrebare? nu pot trece desi am scris corect.


CornelGher1

In limba romana pronumele personal nu e obligatoriu Noi vorbim = Vorbim - pers.I plural


mvelcea

„Vorbim pentru că știm“ De ce naiba este nevoie de „Noi“? Dacă era într-un context, atunci înțelegeam. Adăugați, fraților, toate variantele corecte.


InesDobra1

Ooooooooo, să-mi bag picioarele în el

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.