Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu hayvanların gece görüşü yoktur."

Çeviri:These animals do not have night vision.

4 yıl önce

4 Yorum


cronychucky

Have not olsa nasıl degisir anlam

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu kullanim mevcut degil. have bir ana fiil, diger fiiler gibi "do not" ile olumsuz yapilmak zorunda (present perfectte yardimci fiil oldugundan orada "have not" var tabii ki)

4 yıl önce

Baver3421

have no kullanılamaz mı

2 yıl önce

sefa592788

Vision gorus demek degil mi

1 yıl önce