"Bu hayvanların gece görüşü yoktur."

Çeviri:These animals do not have night vision.

4 yıl önce

5 Yorum


cronychucky

Have not olsa nasıl degisir anlam

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu kullanim mevcut degil. have bir ana fiil, diger fiiler gibi "do not" ile olumsuz yapilmak zorunda (present perfectte yardimci fiil oldugundan orada "have not" var tabii ki)

4 yıl önce

Baver3421

have no kullanılamaz mı

2 yıl önce

sefa592788

Vision gorus demek degil mi

1 yıl önce

hatice814311

this animals do not have to see in night yazdım kabul etmedi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.