"We have turned into women."

Çeviri:Biz kadınlara dönüştük.

4 yıl önce

61 Yorum


Kyledzare20

Nasil bir cumledir arkadas. :) biz kadinlara donustuk

4 yıl önce

lrunol

cümlenin nesi varmış ayol :ASDF

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Biz kızlardan kadınlara dönüştük. Onlar oğlanlardan adamlara dönüştüler. Problem nedir acaba?

2 yıl önce

osm6w
osm6w

Bu tür kullanımlar Türkçede kulağa biraz garip geliyor. Dönüşmek fiili daha çok bir şeyin kendisinden uzak bir şey haline gelmesi için kullanılır. Bu yüzden "kadına dönüştük" cümlesini duyunca insanlara komik geliyor çünkü erkeklerin kadın haline geldiğini düşünüyorlar.

Oğlanın adama dönüşmesi gibi daha beklenilir değişimler için "olmak" kullanılır daha çok. "Oğlan adam oldu" gibi.

2 ay önce

Toyo1999

nerelisiniz aşırı merak ettim ?

1 ay önce

Crystal.man

Yok be ya bildiğin mucize olmuş erkekler kadınlara dönüşmüş

6 ay önce

Crystal.man

Yok be ya bir mucize olmuştur bildiğin erkekler kadına dönüşmüştür.

6 ay önce

Crystal.man

Yok be ya bir mucize olmuştur bildiğin erkekler kadına dönüşmüştür.

6 ay önce

serdaro81

Harbi be sacma olmuş adama donüstuk deseydi bari

2 yıl önce

alevkalender

erkekler için "we have turned into the women" saçma kadınlar için "we have turned into the men" saçma. bu uygulamayı sadece erkekler veya sadece kadınlar kullanmıyor.

7 ay önce

sorumsuzz

Bi şekilde şimşek çaktıran cumleler vererek kalıpların daha akılda kalıcı olmasını sağlıyorlar. siz bu cümleyi "biz kadınlara dönüştük" diye çevirince kadın olmuyorsunuz sayın "türk erkekleri".

Misal: "we have turned into killers"

Gayet yaygın bir cümle kalıbı. Bol bol kullanın.

1 yıl önce

yusufmirza9

En iyi ornekti..tebrikler..but kadinlara donustuk erkekler soylemiyor..yani oranin kulturune gore yorumlarsak buyuk kadinlar ne yapiyorsa biz gencler ona donustuk manasinda sanirsam

1 yıl önce

Erkan867983

"Turn into" Kalıp galiba dönüşmek anlamında

2 yıl önce

EnginYayla

Bu uygulama, ornegin filin süt icmesinden bahsederek zihnimizi tamamen ingilizcenin matematik ve mantigini kavramaya yoneltiyor bizi. Cok basarili, dolayisiyla yorumlarda geyik yapmamaya ve bilgi kirliligi yaratmamaya ozen gosterirsek memnun olurum

1 yıl önce

Mls740341

Yalnız soruyla ilgili yorum yaparsanız da ben memnun olurum.

1 yıl önce

okanunlu9

6 dil bilen var. Seviye 25, puan desen the sky... butun dilleri bitirip yapay dil olan Esperanto'ya saranlar bile var. Vay arkadas

2 yıl önce

Yunus88

We have turned into formen

2 yıl önce

SuleymanKa15

Ahahaha sistemsel eleştiri

2 yıl önce

okanunlu9

Arkadas o degil de siz nasil sekizbin yuz altmis yedi dil biliyorsunuz, o dillerin hepsinden nasil uc milyon dortyuz kirk sekizbin ucyuz on dort alabiliyorsunuz!? Hele bi' deyiverin sunu.

2 yıl önce

Mls740341

Soru ile ilgili yorum

1 yıl önce

Murat478789

Kadına döndük neden olmuyor

2 yıl önce

alevkalender

woman : kadın women : kadınlar man : adam men : adamlar

7 ay önce

Berkay62585

Delikanliligi sizden öğrenecek değiliz ayoll

1 yıl önce

yasarciv67

Ben yön olarak kadınlara döndük algılamıştım

1 yıl önce

Bahattin9375

Ay inanamıyorum ayol.

10 ay önce

AhmetAkgne

Kafanıza takmayın, bu sayede unutmazsınız ayol

7 ay önce

Han943939

Sacmalama ayol

1 ay önce

OktayTolga1

Turned to women olurmu ikisi arasinda fark varmidir

1 ay önce

Svmlyldz

Kadınlara döndük olmadı

1 ay önce

Halilbrahi476735

izmir alsancakta örneklerine sıkça rastlayabiliriz. istanbul tarlabaşında da durum aynı şekilde

1 ay önce

celaliasan

Biz kadınlara dönustuk :)

11 ay önce

alper-256

bu cümle konuşma sırasında kullanılabilir mi? yani erkek grubu konuşmayı bitirip kadınların olduğu gruba yöneldik gibisinden?

6 ay önce

Fatihing

Bilerek yanlış çevirdim :-|

2 yıl önce

TolgaKalkan

Oha aq

10 ay önce

Elchin.Nurali

Her defasinda sizin yorumlari oxuyunca gulurem

9 ay önce

omer-3363

Pek mantıklı bir cümle değil

1 yıl önce

Gkhan474863

Cümlemi bulamdınız arkadaş

1 yıl önce

enesyce

arkadaş bu nasıl bir cümledir belki kelimenin içini doldurmak, mana ile bağdaştırmak için aklına bu geldi kalıcı olsun diye diyorum da yok arkadaş akıl işi değil :)

1 yıl önce

Bahattin9375

Güzel bir soru ayol

11 ay önce

IlkerYetki

Fark etmişsinizdir bu uygulamada çok fazla bilinç altı mesaj var. Eşcinsellik ve arkolizm adeta gözümüze sokuluyor malesef.

11 ay önce

alparslan06
alparslan06

Boşver fazla takma dil öğrenmeye bak önemli olan o , diğerleri hayatına pek fayda katmayacak :) ama dil katacak.

8 ay önce

Emreelebi11

Ne olursa olsun yinede ibnaalık, ap dualingo.

9 ay önce

ErkanGLER

"Biz kadın olduk" mu acaba?

3 yıl önce

htdevo
htdevo

"Kadınlara döndük" ve "Sudan çıkmış balığa döndük" gibi kullanılamaz mı?

2 yıl önce

lalelalelale

Biz kadınların icine döndük neden olmuyor

1 yıl önce

burhanbala

Töbe töbe

1 yıl önce

Muhsinakr1

Boyle cumle mi olur

1 yıl önce

auspices

"Biz kadınlara doğru döndük" neden olmaz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

turn into something: bir seye dönüsmek

"Biz kadınlara doğru döndük" = we turned towards the women

4 yıl önce

auspices

Teşekkürler... Phrasal verbler sanıyorum yine can sıkıcı olacak :/

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

her zaman fiileri yanindaki edatlarla aklinizda tutmaya calisin, kolay gelsin

4 yıl önce

auspices

Teşekkürler Selcen Hanım.

4 yıl önce

memo44414

Her şey iyi gidiyor ama kültürümüze dinimize karşı da ne olur biraz hassasiyet lütfen !! Ama yinede kötü niyetle olduğunu sanmamakla beraber We have turned into the tree denilebilir mesela.

3 yıl önce

Senastian472

Neyin kafasını yaşıyorsun kardeş ? sjshdfg

2 yıl önce

Dualingotalip

Thanks

3 yıl önce

EmreKoyiit4

Delikanlı mıyız ayol

1 yıl önce

TcErcanGli

Bu cumle bi delikanliya yakismaz kınıyorum

11 ay önce

hasan979829

Dogruya dogru.. erkeklikten eser kalmadi bee.. Ama yinede yaranamiyoruz:))

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.