"Wehaveturnedintowomen."

Çeviri:Biz kadınlara dönüştük.

4 yıl önce

22 Yorum


Kyledzare20

Nasil bir cumledir arkadas. :) biz kadinlara donustuk

4 yıl önce

lrunol

cümlenin nesi varmış ayol :ASDF

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Biz kızlardan kadınlara dönüştük. Onlar oğlanlardan adamlara dönüştüler. Problem nedir acaba?

3 yıl önce

osm6w
osm6w

Bu tür kullanımlar Türkçede kulağa biraz garip geliyor. Dönüşmek fiili daha çok bir şeyin kendisinden uzak bir şey haline gelmesi için kullanılır. Bu yüzden "kadına dönüştük" cümlesini duyunca insanlara komik geliyor çünkü erkeklerin kadın haline geldiğini düşünüyorlar.

Oğlanın adama dönüşmesi gibi daha beklenilir değişimler için "olmak" kullanılır daha çok. "Oğlan adam oldu" gibi.

4 ay önce

Toyo1999

nerelisiniz aşırı merak ettim ?

3 ay önce

Crystal.man

Yok be ya bildiğin mucize olmuş erkekler kadınlara dönüşmüş

7 ay önce

Crystal.man

Yok be ya bir mucize olmuştur bildiğin erkekler kadına dönüşmüştür.

7 ay önce

Crystal.man

Yok be ya bir mucize olmuştur bildiğin erkekler kadına dönüşmüştür.

7 ay önce

sorumsuzz

Bi şekilde şimşek çaktıran cumleler vererek kalıpların daha akılda kalıcı olmasını sağlıyorlar. siz bu cümleyi "biz kadınlara dönüştük" diye çevirince kadın olmuyorsunuz sayın "türk erkekleri".

Misal: "we have turned into killers"

Gayet yaygın bir cümle kalıbı. Bol bol kullanın.

1 yıl önce

Erkan867983

"Turn into" Kalıp galiba dönüşmek anlamında

2 yıl önce

EnginYayla

Bu uygulama, ornegin filin süt icmesinden bahsederek zihnimizi tamamen ingilizcenin matematik ve mantigini kavramaya yoneltiyor bizi. Cok basarili, dolayisiyla yorumlarda geyik yapmamaya ve bilgi kirliligi yaratmamaya ozen gosterirsek memnun olurum

2 yıl önce

okanunlu9

6 dil bilen var. Seviye 25, puan desen the sky... butun dilleri bitirip yapay dil olan Esperanto'ya saranlar bile var. Vay arkadas

3 yıl önce

Yunus88

We have turned into formen

3 yıl önce

okanunlu9

Arkadas o degil de siz nasil sekizbin yuz altmis yedi dil biliyorsunuz, o dillerin hepsinden nasil uc milyon dortyuz kirk sekizbin ucyuz on dort alabiliyorsunuz!? Hele bi' deyiverin sunu.

3 yıl önce

Murat478789

Kadına döndük neden olmuyor

2 yıl önce

alevkalender

woman : kadın women : kadınlar man : adam men : adamlar

9 ay önce

Berkay62585

Delikanliligi sizden öğrenecek değiliz ayoll

1 yıl önce

yasarciv67

Ben yön olarak kadınlara döndük algılamıştım

1 yıl önce

OktayTolga1

Turned to women olurmu ikisi arasinda fark varmidir

2 ay önce

Svmlyldz

Kadınlara döndük olmadı

2 ay önce

Ilknurgg

İnto?

3 hafta önce

kaypkozmon1

"Belli bir bozgun yaşamışız  Her şeye ölüm dadanmış sanki  Kadınlar ki anne olmamak için direniyorlar  Erkekler ki savaşmayı tümden unutmuşlar  Çocuklar zaten hiç çocuk olmuyorlar  Çocukluk kalkmış dünyadan gibi  Her çocuk antik çağ filozoflarından bir kalıntı sanki. "

Erdem BEYAZIT

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.