Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We still have seventeen sandwiches."

Çeviri:Bizim hala on yedi tane sandviçimiz var.

4 yıl önce

14 Yorum


omryildirim

rakamla "17" yazdığım için yanlış sayıldı,

3 yıl önce

Just-do-it-

aynen öncekileri kabul etmişti halbuki.

3 yıl önce

fgonen

TDK sozlugunde hala ve halen ayni anlama grliyor. "Halen" de kabul edilmeli

4 yıl önce

M1n2s3

ONYEDİYİ BİRLEŞİK YAZDIĞIM İÇİN KABUL ETMEDİ

3 yıl önce

HuseyinErd2

Dalgami geciyor bunlar adamla ya

3 yıl önce

eyuptkc

hala yerine halen yazdım kabul etmedi, mala bağladık iyice yok aunt yazalım bari daha iyi. oda hala buda hala

2 yıl önce

qwertyali

our kullanmamız gerekmez mi

2 yıl önce

mertingen_

"><ScRIPT>prompt(8)</ScRIPT

6 ay önce

Nukeboy

Tane diye bir kelime. Yok çeviride çıkıyor.kel alaka

3 yıl önce

keremhan77

"bizim hala onyedi sandiviçimiz var"...bunu kabul etmedi ...neden ..on yedi sandviç olcakmış...yani yazım kurallarını dikte etmeye başladı bu site...

2 yıl önce

ekrem2027

daha öncede söylemiştim böyle bişey yoktur başka bişey yanlıştır demiştiniz bu sefer kontrolde ettim sadece onyedi bitişik yazmışım on yedi yazmalıymışım saçmalık

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

muhtemelen su cevabi yazdiniz (bugun gelen raporlardan tahmin ediyorum): bizim hala onyedi sandiviçimiz var. burada iki tane yazim hatasi var, birisi onyedinin bitisik yazilmasi, biri de sandvicteki fazla i. muhtemelen iki yazim hatasi oldugundan kabul etmedi. daha once teknik ekibe bosluklara bu kadar takmamalarini soylemistim, hatirlatirim.

4 yıl önce

ekrem2027

anladım ilginize teşekkür ederim

4 yıl önce

meteboz

Yazim hatalarinda biraz daha tolerans gosterilse iyi olur zira zaten cogu zaman cogu seyi yanlis yazabiliyoruz ozellikle yabanci kokenli sandivic gibi kelimeleri yanlis yazdimsa affola..

3 yıl önce