Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I want you."

Çeviri:Ben sizi isterim.

2
3 yıl önce

69 Yorum


HalilKaradag

şu cümleyi makina dahi olsa birinden duydum ya ölsem de gam yemem. ingilizce benim icin bitmiştir :)

182
Cevap ver12 yıl önce

Bra626125

sizi istiyorummu yok canım aramızda siz biz mi olur .d .d

58
Cevap ver2 yıl önce

BadTrips034

Bnde sni istiom spsal seyyy .d.d

44
Cevap ver2 yıl önce

Dorrit_Owen

Uygulama bana sarkıyor jsrghksjghsgkjhsgkjsdh

39
Cevap ver2 yıl önce

birgariphu

Sadece sana değil bana bile sarkıyor korkuyorumm

16
Cevap ver11 yıl önce

Resul-

Telefona sarilarak agladim qnq

32
Cevap ver2 yıl önce

r33ww

Seni yearim yearim seni istearim

31
Cevap ver2 yıl önce

Busenaz307161

Biraz aşıkça bir cümle

19
Cevap ver2 yıl önce

betul157575

İstiyorum demek ☺

18
Cevap ver2 yıl önce

hira_helin44

duolingo bana mı yürüyon acepp :)

15
Cevap ver2 yıl önce

fastwartgaming

Ben seni isterim olmıyacakmıydı?

12
Cevap ver2 yıl önce

BerfinYokus
BerfinYokus

You hem siz hemde sen yerine kullanılır onun için spruda ikisinide kabul ediyo

4
Cevap ver2 yıl önce

BatuhanYld19

Want ing eki almadigi icin simdiki zamandada genis zaman gibi yazilir onun icin hem genis hem simdiki zaman olabilir

2
Cevap ver2 yıl önce

banur13

Aynen

2
Cevap ver1 yıl önce

ali.inoz

Kesin bi işi düştü yoksa istemez

11
Cevap ver1 yıl önce

muhammet525610

Çok iyi geldi :)

8
Cevap ver2 yıl önce

ByJ9

i need you

5
Cevap ver2 yıl önce

Blurryface441241

I need your love

1
Cevap ver1 yıl önce

Sameyhua

I need your time

1
Cevap ver11 ay önce

Whiskeyice

en anlamlı bulduğum kelime :D bekle beni omegle :D

5
Cevap ver2 yıl önce

zeynep722468

Bende çikolata istiyorum ama çok üşendiğim için alamıyorum. Hayatta her istenilen olmuyor demekki s.s.

5
Cevap ver1 yıl önce

Azraner

Aney aney ben şok!

4
Cevap ver2 yıl önce

selimburcu

Gidişaat pek iyi görünmüyor :)

4
Cevap ver1 yıl önce