1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want you."

"I want you."

Çeviri:Ben sizi isterim.

August 19, 2014

78 Yorum


HalilKaradag

şu cümleyi makina dahi olsa birinden duydum ya ölsem de gam yemem. ingilizce benim icin bitmiştir :)


Bra626125

sizi istiyorummu yok canım aramızda siz biz mi olur .d .d


BadTrips034

Bnde sni istiom spsal seyyy .d.d


Dorrit_Owen

Uygulama bana sarkıyor jsrghksjghsgkjhsgkjsdh


birgariphu

Sadece sana değil bana bile sarkıyor korkuyorumm


Resul-

Telefona sarilarak agladim qnq


r33ww

Seni yearim yearim seni istearim


betul157575

İstiyorum demek ☺


Busenaz307161

Biraz aşıkça bir cümle


hira_helin44

duolingo bana mı yürüyon acepp :)


fastwartgaming

Ben seni isterim olmıyacakmıydı?


BerfinYokus

You hem siz hemde sen yerine kullanılır onun için spruda ikisinide kabul ediyo


BatuhanYld19

Want ing eki almadigi icin simdiki zamandada genis zaman gibi yazilir onun icin hem genis hem simdiki zaman olabilir


ali.inoz

Kesin bi işi düştü yoksa istemez


Whiskeyice

en anlamlı bulduğum kelime :D bekle beni omegle :D


zeynep722468

Bende çikolata istiyorum ama çok üşendiğim için alamıyorum. Hayatta her istenilen olmuyor demekki s.s.


Sameyhua

I need your time


selimburcu

Gidişaat pek iyi görünmüyor :)


Azraner

Aney aney ben şok!


bilgekaganylmz

Duolingo kız istemeye gidiyor


adakolcu

Ulan benden hızlı çıktı


rebelian42

Ne biçim cümle arkadaş yA


Ahmet660303

Ben evliyim :) duolingo hanım


gretery

ı want you diyo nasıl ben sizi isterim oluyo you sen demek


MehmetAliC351844

Çoh yanlızız bea uygulamadan etkilendik :)


KylarKylar1

Fazla haşır neşir olduk gibi. :D


SarpAlef0

yine aynı hatayı yaptım. I harfinin ingilizcede küçük yazılmayacağını unuttum


OmerDemir1649

"Sizi" derken, Türkçe'deki gibi değer verme anlamı mı taşıyor.


EfeEnsarT

ben isterimde olur ya bune


ouzsty

Bende seni istiyorum yavrum ajdjvg :)


bilgekaganylmz

Tavla daha kolay :D


kadiryeilk

en sevdiğim kelime


HarunKuru

Ölmeden nihayet birinden/bişeyden şu cümleyi duydum ya, söyleyecek söz bulamıyorum. Kelimeler boğazımda düğümleniyor...


gretery

you diyor nasıl ben sizi öderim olur ı want you


NazlDeirme

Bende yearim ..yerimi anlarim da .yearimi .beni istediğine and yediğine pismanmisin .


Muhammedzk13

I want u yazdım kabul etmedi


resat182719

You sizi seklinde nasil kullaniliyo bi aciklarmisini


Burhan355451

Neden? SENİ deilde SİZİ.


Zeynelahmet1903

Seni tanimak istiyorum yiğidim


Tayfun192194

Karamda deli sorular =)


ulascomert

İ want you : ben seni isterim degil mi ????? Ben sizi isterim nedir ya


Gamze954466

romantik duolingo :D


Sena439336

You diyor seni istiyorum olması gerekmiyor mu?


orcunozbay35

duolingonun jestleri


BerkcanCengiz

Yavşama Taktikleri ehehehe


Erol663132

Dogru yaziyorum ama yanlis diyor.


iremnaz753241

Çok garip bi cümle


CumaArtyko

Ben seni istiyorum olmuyormu ya?


faik95956

28 niye ağladin. gng..


faik95956
  1. I. need. your love. tūrkçe si ne

MuhammedSa478797

Anlamayan Elvis Costello - I Want You dinlesin iyi beller :D Bir de "ben sizi siterim" ne ya çok itici :D


sueXLC

Siz bu leyla kafayla ing.zor


Serra127279

Bu cümle biraz mantıksız bunu bir insana söylemek güç ister bir yandan bilmek gerekir de yinede bilemiyorki insan


SerhatAkkanat

Bende sizi isterdim ama farkli dunyalarin adamiyiz


eziokvo

Hormonları harekete geciriyor


furkan88031

şimdi ilk önce I ben demek istemek istiyorum isterim gibi anlama geliyor ancak kullanıldığı yere göre değişir isterim olur örne I want balloon ben balon istiyorum oluyor yani kullanıldığı yere göre değişir


KylarKylar1

Fazla haşır neşir olduk gibi:)


1scripter

Ne yapıyorsunuz Dualingo Bey!


Halilbrahi476735

bu işin usulü çikolata çiçek gidip babasından isteyeceksin


sudemineaz

I want you diyor. Ben seni isterim olmayacak mı?ben sizi isterim diyor


Girl_Evil

-Allahin emri peygamberin kavrıyla sizi istiyorum.

  • Bende kendimi verdim gittim :D

kurtulusko2

Bunun 7sinifi yokmu acaba cok kolay bunlar bebek isi


Dildelisiiiii

Hayatımda ilk defa şu cümleyi duydum. Gerçek olmasa bile... Evlenebiliriz. Sjfjkfkdk


Dildelisiiiii

Evlenebiliriz istersen. Numarayı atayım. Hayatımda ilk defa birinden şu cünleyi duydum, hemen basmalıyım nikahı. Sjfjdjfjkssj

Neler diyorsunuz Duolingo Bey? Sjcjnfkxkd


Ahmet778119

Ben isterim sizi... Yazdım yanlış kabul etti


nazl363002

Olum aklıma fesat fesat şeyler geliyo:d

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.