"I want you."

Çeviri:Ben sizi isterim.

4 yıl önce

70 Yorum


HalilKaradag

şu cümleyi makina dahi olsa birinden duydum ya ölsem de gam yemem. ingilizce benim icin bitmiştir :)

3 yıl önce

Bra626125

sizi istiyorummu yok canım aramızda siz biz mi olur .d .d

3 yıl önce

BadTrips034

Bnde sni istiom spsal seyyy .d.d

2 yıl önce

Dorrit_Owen

Uygulama bana sarkıyor jsrghksjghsgkjhsgkjsdh

2 yıl önce

birgariphu

Sadece sana değil bana bile sarkıyor korkuyorumm

1 yıl önce

Resul-

Telefona sarilarak agladim qnq

2 yıl önce

r33ww

Seni yearim yearim seni istearim

2 yıl önce

Busenaz307161

Biraz aşıkça bir cümle

2 yıl önce

betul157575

İstiyorum demek ☺

2 yıl önce

hira_helin44

duolingo bana mı yürüyon acepp :)

2 yıl önce

fastwartgaming

Ben seni isterim olmıyacakmıydı?

3 yıl önce

BerfinYokus
BerfinYokus

You hem siz hemde sen yerine kullanılır onun için spruda ikisinide kabul ediyo

2 yıl önce

BatuhanYld19

Want ing eki almadigi icin simdiki zamandada genis zaman gibi yazilir onun icin hem genis hem simdiki zaman olabilir

2 yıl önce

banur13

Aynen

1 yıl önce

ali.inoz

Kesin bi işi düştü yoksa istemez

1 yıl önce

muhammet525610

Çok iyi geldi :)

2 yıl önce

ByJ9

i need you

2 yıl önce

Blurryface441241

I need your love

1 yıl önce

Sameyhua

I need your time

1 yıl önce

Whiskeyice

en anlamlı bulduğum kelime :D bekle beni omegle :D

2 yıl önce

zeynep722468

Bende çikolata istiyorum ama çok üşendiğim için alamıyorum. Hayatta her istenilen olmuyor demekki s.s.

2 yıl önce

Azraner

Aney aney ben şok!

2 yıl önce

selimburcu

Gidişaat pek iyi görünmüyor :)

2 yıl önce

adakolcu

Ulan benden hızlı çıktı

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Duolingo kız istemeye gidiyor

1 yıl önce

rebelian42

Ne biçim cümle arkadaş yA

2 yıl önce

gretery

ı want you diyo nasıl ben sizi isterim oluyo you sen demek

1 yıl önce

MehmetAliC351844

Çoh yanlızız bea uygulamadan etkilendik :)

1 yıl önce

Ahmet660303

Ben evliyim :) duolingo hanım

1 yıl önce

KylarKylar1

Fazla haşır neşir olduk gibi. :D

4 ay önce

SarpAlef0

yine aynı hatayı yaptım. I harfinin ingilizcede küçük yazılmayacağını unuttum

3 yıl önce

merDemir294106

"Sizi" derken, Türkçe'deki gibi değer verme anlamı mı taşıyor.

2 yıl önce

EfeEnsarT

ben isterimde olur ya bune

2 yıl önce

ouzhance

Bende seni istiyorum yavrum ajdjvg :)

2 yıl önce

eminegzdeklen

Okey çok kolay

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Tavla daha kolay :D

1 yıl önce

kadiryeilk

en sevdiğim kelime

1 yıl önce

HarunKuru

Ölmeden nihayet birinden/bişeyden şu cümleyi duydum ya, söyleyecek söz bulamıyorum. Kelimeler boğazımda düğümleniyor...

1 yıl önce

gretery

you diyor nasıl ben sizi öderim olur ı want you

1 yıl önce

NazlDeirme

Bende yearim ..yerimi anlarim da .yearimi .beni istediğine and yediğine pismanmisin .

1 yıl önce

Muhammedzk13

I want u yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

XanimEhmed

)))

1 yıl önce

resat182719

You sizi seklinde nasil kullaniliyo bi aciklarmisini

1 yıl önce

veli617389

Me to

1 yıl önce

Burhan355451

Neden? SENİ deilde SİZİ.

1 yıl önce

Zeynelahmet1903

Seni tanimak istiyorum yiğidim

1 yıl önce

Tayfun192194

Karamda deli sorular =)

1 yıl önce

EzgiDemir300070

bence bunlara bakmak yerine dersle ilgilenmeliyiz

1 yıl önce

EzgiDemir300070

yeterrrr

1 yıl önce

ulascomert

İ want you : ben seni isterim degil mi ????? Ben sizi isterim nedir ya

1 yıl önce

Gamze954466

romantik duolingo :D

1 yıl önce

Sena439336

You diyor seni istiyorum olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

orcunozbay35

duolingonun jestleri

1 yıl önce

BerkcanCengiz

Yavşama Taktikleri ehehehe

1 yıl önce

Erol663132

Dogru yaziyorum ama yanlis diyor.

1 yıl önce

iremnaz753241

Çok garip bi cümle

1 yıl önce

CumaArtyko

Ben seni istiyorum olmuyormu ya?

1 yıl önce

AysilKose

Gupdi

1 yıl önce

faik95956

28 niye ağladin. gng..

1 yıl önce

faik95956
  1. I. need. your love. tūrkçe si ne
1 yıl önce

MuhammedSa478797

Anlamayan Elvis Costello - I Want You dinlesin iyi beller :D Bir de "ben sizi siterim" ne ya çok itici :D

11 ay önce

sueXLC

Siz bu leyla kafayla ing.zor

10 ay önce

Serra127279

Bu cümle biraz mantıksız bunu bir insana söylemek güç ister bir yandan bilmek gerekir de yinede bilemiyorki insan

10 ay önce

SerhatAkkanat

Al beni al al al

9 ay önce

SerhatAkkanat

Bende sizi isterdim ama farkli dunyalarin adamiyiz

9 ay önce

DAKOTAZZZ

Hormonları harekete geciriyor

8 ay önce

furkan88031

şimdi ilk önce I ben demek istemek istiyorum isterim gibi anlama geliyor ancak kullanıldığı yere göre değişir isterim olur örne I want balloon ben balon istiyorum oluyor yani kullanıldığı yere göre değişir

7 ay önce

KylarKylar1

Fazla haşır neşir olduk gibi:)

4 ay önce

1scripter

Ne yapıyorsunuz Dualingo Bey!

4 ay önce

Halilbrahi476735

bu işin usulü çikolata çiçek gidip babasından isteyeceksin

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.