Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I want you."

Çeviri:Ben sizi isterim.

4 yıl önce

119 Yorum


HalilKaradag

şu cümleyi makina dahi olsa birinden duydum ya ölsem de gam yemem. ingilizce benim icin bitmiştir :)

2 yıl önce

Ezgi182035

Hayır ingilice güzel

9 ay önce

MelekEzgiA

Benim adımda melek ezgi

8 ay önce

azra895346

Hic güleceğim yoktu ya suxhejzsjzuejxuejdd

1 yıl önce

FatmaGoger

)))

11 ay önce

mira579298
<pre> İngilizce bitmiştir </pre>
2 yıl önce

Bra626125

sizi istiyorummu yok canım aramızda siz biz mi olur .d .d

2 yıl önce

FatmaER7

You nun siz mi sen mi olduğunu nasıl anlarıZ ki çok saçma

1 yıl önce

bunny4538971

aslında pek farketmez ama soru cumlelerinde seni kullan

9 ay önce

kran92628

Ayne dimi busra :d

2 yıl önce

BadTrips034

Bnde sni istiom spsal seyyy .d.d

2 yıl önce

Dorrit_Owen

Uygulama bana sarkıyor jsrghksjghsgkjhsgkjsdh

2 yıl önce

birgariphu

Sadece sana değil bana bile sarkıyor korkuyorumm

1 yıl önce

linbo20

Bah

1 yıl önce

Resul-

Telefona sarilarak agladim qnq

2 yıl önce

r33ww

Seni yearim yearim seni istearim

2 yıl önce

Busenaz307161

Biraz aşıkça bir cümle

2 yıl önce

betul157575

İstiyorum demek ☺

2 yıl önce

hira_helin44

duolingo bana mı yürüyon acepp :)

2 yıl önce

fastwartgaming

Ben seni isterim olmıyacakmıydı?

2 yıl önce

BerfinYokus
BerfinYokus

You hem siz hemde sen yerine kullanılır onun için spruda ikisinide kabul ediyo

2 yıl önce

BatuhanYld19

Want ing eki almadigi icin simdiki zamandada genis zaman gibi yazilir onun icin hem genis hem simdiki zaman olabilir

2 yıl önce

banur13

Aynen

1 yıl önce

ali.inoz

Kesin bi işi düştü yoksa istemez

1 yıl önce

muhammet525610

Çok iyi geldi :)

2 yıl önce

ByJ9

i need you

2 yıl önce

Blurryface441241

I need your love

1 yıl önce

Sameyhua

I need your time

1 yıl önce

Whiskeyice

en anlamlı bulduğum kelime :D bekle beni omegle :D

2 yıl önce

zeynep722468

Bende çikolata istiyorum ama çok üşendiğim için alamıyorum. Hayatta her istenilen olmuyor demekki s.s.

2 yıl önce

Azraner

Aney aney ben şok!

2 yıl önce

selimburcu

Gidişaat pek iyi görünmüyor :)

2 yıl önce

adakolcu

Ulan benden hızlı çıktı

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Duolingo kız istemeye gidiyor

1 yıl önce

rebelian42

Ne biçim cümle arkadaş yA

2 yıl önce

MehmetAliC351844

Çoh yanlızız bea uygulamadan etkilendik :)

1 yıl önce

Ahmet660303

Ben evliyim :) duolingo hanım

1 yıl önce

KylarKylar1

Fazla haşır neşir olduk gibi. :D

2 ay önce

SarpAlef0

yine aynı hatayı yaptım. I harfinin ingilizcede küçük yazılmayacağını unuttum

2 yıl önce

merDemir294106

"Sizi" derken, Türkçe'deki gibi değer verme anlamı mı taşıyor.

2 yıl önce

EfeEnsarT

ben isterimde olur ya bune

1 yıl önce

itsouzhan

Bende seni istiyorum yavrum ajdjvg :)

1 yıl önce

eminegzdeklen

Okey çok kolay

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Tavla daha kolay :D

1 yıl önce

kadiryeilk

en sevdiğim kelime

1 yıl önce

HarunKuru

Ölmeden nihayet birinden/bişeyden şu cümleyi duydum ya, söyleyecek söz bulamıyorum. Kelimeler boğazımda düğümleniyor...

1 yıl önce

gretery

ı want you diyo nasıl ben sizi isterim oluyo you sen demek

1 yıl önce

gretery

you diyor nasıl ben sizi öderim olur ı want you

1 yıl önce

NazlDeirme

Bende yearim ..yerimi anlarim da .yearimi .beni istediğine and yediğine pismanmisin .

1 yıl önce

Muhammedzk13

I want u yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

XanimEhmed

)))

1 yıl önce

resat182719

You sizi seklinde nasil kullaniliyo bi aciklarmisini

1 yıl önce

veli617389

Me to

1 yıl önce

Burhan355451

Neden? SENİ deilde SİZİ.

1 yıl önce

Zeynelahmet1903

Seni tanimak istiyorum yiğidim

1 yıl önce

Tayfun192194

Karamda deli sorular =)

1 yıl önce

EzgiDemir300070

bence bunlara bakmak yerine dersle ilgilenmeliyiz

1 yıl önce

EzgiDemir300070

yeterrrr

1 yıl önce

ulascomert

İ want you : ben seni isterim degil mi ????? Ben sizi isterim nedir ya

1 yıl önce

Gamze954466

romantik duolingo :D

1 yıl önce

Sena439336

You diyor seni istiyorum olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

orcunozbay35

duolingonun jestleri

1 yıl önce

BerkcanCengiz

Yavşama Taktikleri ehehehe

1 yıl önce

Erol663132

Dogru yaziyorum ama yanlis diyor.

11 ay önce

iremnaz753241

Çok garip bi cümle

11 ay önce

CumaArtyko

Ben seni istiyorum olmuyormu ya?

11 ay önce

AysilKose

Gupdi

11 ay önce

faik95956

28 niye ağladin. gng..

10 ay önce

faik95956
  1. I. need. your love. tūrkçe si ne
10 ay önce

MuhammedSa478797

Anlamayan Elvis Costello - I Want You dinlesin iyi beller :D Bir de "ben sizi siterim" ne ya çok itici :D

9 ay önce

sueXLC

Siz bu leyla kafayla ing.zor

8 ay önce

Serra127279

Bu cümle biraz mantıksız bunu bir insana söylemek güç ister bir yandan bilmek gerekir de yinede bilemiyorki insan

8 ay önce

SerhatAkkanat

Al beni al al al

7 ay önce

SerhatAkkanat

Bende sizi isterdim ama farkli dunyalarin adamiyiz

6 ay önce

DAKOTAZZZ

Hormonları harekete geciriyor

6 ay önce

furkan88031

şimdi ilk önce I ben demek istemek istiyorum isterim gibi anlama geliyor ancak kullanıldığı yere göre değişir isterim olur örne I want balloon ben balon istiyorum oluyor yani kullanıldığı yere göre değişir

5 ay önce

KylarKylar1

Fazla haşır neşir olduk gibi:)

2 ay önce

1scripter

Ne yapıyorsunuz Dualingo Bey!

2 ay önce

Halilbrahi476735

bu işin usulü çikolata çiçek gidip babasından isteyeceksin

2 hafta önce

MustafaGng12

sana ihtiyacım var demek değil mi ya

2 yıl önce

PhoneGuyTR

"need" kelimesi ihtiyaç anlamına gelir "I need you"yani "sana ihtiyacım var" demek olur ama bu cümlede "want" yani istemek kullanılmış.istek ve ihtiyaç arasında fark vardır dikkatli olun

1 yıl önce

minasu7

Uygulama cok güzel

2 yıl önce

EMRARF0

ben onu istiyorum dedim yanlış çıktı

2 yıl önce

melike436823

Seni istiyorum olmayacak mıydı o ya :(

2 yıl önce

ada052

Acaba neden "SİZİ" istiyor ????

2 yıl önce

aliye568331

Aaa

2 yıl önce

ZeynepBetl367506

Bende

2 yıl önce

RabiaAkdog

Seni istiyorum daha mantikli sizi istiyorum ne jfkdkekxj

2 yıl önce

YkselUyar

Ahahahahaha ya kardesim bu nasil iş? Insanin aklina zorla iş sokuyor boyle ? :)))

2 yıl önce

batuhandlc

<b>programa aşık oldum </b>

1 yıl önce

Sara_35_SZAS

FESAT

1 yıl önce

Sara_35_SZAS

Türk halkının fesatlığı duolingoda da işliyor.bende fesat düşündüm neyse asdfgsrf)))))

1 yıl önce

Grim632464

Ha ha ha

1 yıl önce

kzilH

Sokakataki birine boyle de agzina ederler aq

1 yıl önce

FatmaSerra7

Ben seni istiyorum olacak ama cevaplarda ben sizi istiyorum diyor

1 yıl önce

Halilbrahi769780

Ben seni isterim i kabul etmedi raporladım

1 yıl önce

Bar481590

Sizi istiyorum hanfendi

1 yıl önce

eyll_kara

:D

1 yıl önce

yaar701333

Burda çeviri hatası var you daha önce sizi diye çevrildi şimdi de seni diye

1 yıl önce

Winner2881

Hoaydaa

1 yıl önce

Batuhan764529

Peki seni arıyorum nasıl denir ?

1 yıl önce

zehra181298

Seni istiyorum daha mantıklı

2 yıl önce

Arda3698

You hem sen hem de siz demek ama kabul etmedi s3n diyince

2 yıl önce

AleynaERCA
1 yıl önce

Sakulta1

'' want '' kelimesi arama anlamına gelmiyor mu '' wanted '' aranan anlamına geliyor '' want '' nasıl istemek oluyor pek çözemedim

2 yıl önce

EzgiDemir300070

merhaba,, want iki anlama gelir istemek,aramak

1 yıl önce

Asyaetiz56

Want diğer anlamı muhtaç demek

2 yıl önce

Zeynepkoz

Aynen yaaa

2 yıl önce

Asyaetiz56

Ben sana muhtacım yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

Esraalml

Ben seni istiyorum degil mi bunun anlami ama gene kabul etti

2 yıl önce

Kaanoyunda

You nun u sunu yazamadım kabul eymedi

3 yıl önce

atesertas

yaklaş yanıma sakın korkma, seni istiyorum anlasanaaaa

2 yıl önce

imhayalperest

I want you seni istiyorumm ziyade seni arzuluyorum demek değil mi??

3 yıl önce

sea.cy

Aynı şey ama isterim anlamına geliyor

3 yıl önce

mella2003

Her iki anlamada gelebilir :)

3 yıl önce

hayrimayri

Ay vanciyu nedir abi ya

4 yıl önce

Viforvendetta

doğrusu işte dostum tersine "i want you" diye okudugun zaman gariplik oluyor.
would you.
could you. gibi başka örnekler de var.
bunların yukarıdaki gibi okunması daha uygun

4 yıl önce

63emre

Yavaslatirsaniz i want you oluyor

3 yıl önce

Zeynepkoz

Yavaslatma dan olunca I wan you gibi geliyo zaten akillim

2 yıl önce