"Themouseplays."

Çeviri:Fare oynar.

4 yıl önce

30 Yorum


hakanihat

Ya bi s ne zaman konur kafayi yiyecem

4 yıl önce

Viforvendetta

he,she,it "s" alır

the mause = it

4 yıl önce

Tuana812940

geniş zamanda he, she ve it özneleriyle cümle kurulduğunda konur man dediğinde he'den bahsedildiği için yine play plays alır ya da my sister kullanıldığında she'den bahsedilir mouse dendiğinde de it olarak düşünmen gerek

3 yıl önce

Srknsnty

"s" takısı " he, she ve it " olduğu zaman kullanılır. Bunun dışında " I you we they " de kullanilmaz. Kalıp olarak 3. Tekil şahıs gördüğün zaman fiile "s" takısı ekleyebilirsin. - Yanlışım varsa lutfen düzeltin.

2 yıl önce

OuzcanDede1

He she it lerde bir eylem gerçekleştiği zaman kullanılır s takısını nereye koyacağımızı karıştırıyorsak he she it kişilerini gıcık grup olarak sayabiliriz

3 yıl önce

buse585336

He she it s alır we you they almaz fare it e girdiği icin fiil s aldı

2 yıl önce

megalila2003

Geniş zaman da

3 yıl önce

gavurca_talebesi

HE, SHE, IT bir de 3. TEKİL ŞAHIS YERİNE GEÇEBİLECEK İSİMLER. Mesela ''Kadın oynar'' cümlesini örnek verelim. ''the woman'' yani ''kadın''a da ''O'' diyebiliriz. Yani 3. tekil şahıs olan ''o''nun yerine getirebiliriz. Bu yüzden onlar da ''s'' takısı alır. Beni de sinir etmişti,umarım yardımcı olabilmişimdir. ;)

2 yıl önce

gavurca_talebesi

Bu arada bunu iki yıl önce sorduğunuzu da şimdi gördüm. :)) inşallah çoktan öğrenmişsinizdir. ;)

2 yıl önce

gurcan96

Kadını hep place olarak anlıyorum

3 yıl önce

AhmetKarak645449

Neden başa the koyduk?

3 yıl önce

ucantekme

ben buna nedense fareyle oynar dedım

3 yıl önce

megalila2003

Fare oynar

3 yıl önce

DilaraTanr

Aynen nen de öyle dedim...asdfghhj

2 yıl önce

fabilisim

the den dolayı genel olarak fareler oynar dedim

3 yıl önce

Glfems

the çoğul anlam vermez fareler diye tercüme edilebilmesi için mice yazılması gerekirdi

3 yıl önce

MysteryBlondie

Yalnız mels diyor maus diye telaffuz etmiyor ki

3 yıl önce

-Yusuf

Fare oynar diyor ama plays a basınca oynamak diyor s takısı neden var the maus play olması gerekmezmiydi?

3 yıl önce

Smeyra582244

The mouse; 3. Tekil sahis olduğu için fiil "s" takısı alır.

7 ay önce

Grkem716338

Ne oynar

2 yıl önce

akkkhann

Mice çoğul hali miydi?

2 yıl önce

furkan267246

Ne diyon dead meow cinco.

1 yıl önce

YoYoKardel

fare oynar mı ama plays yazıyor 's' takısı çoğulluk bildirir

1 yıl önce

belinay732677

Thank you

3 ay önce

qzxqzx

Cümledeki THE eki belirgin bir fareyi belirtiği için o fare bu fare gibi bişey demek gerekmez mi ?

2 yıl önce

furkan267246

H_A_Y_I_R.......

1 yıl önce

djmehmetkoc

We play-biz oynarız mouse plays- fare oynar S saçmaladı iyice

1 yıl önce

furkan267246

Geniş zamanda itte fiile s takısı gelir

1 yıl önce

PervinSaya

Jön gk

2 yıl önce

kamile110263

Teşekkürler

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.