A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van nővére a lánynak?"

Fordítás:Does the girl have a sister?

4 éve

7 hozzászólás


BresZsolt

Miert kell a tobbesszam?

4 éve

brigitta008

Mert E/3 személyben van és akkor does tobbi esetben do

4 éve

Vivcso_88

magyarban nővére angolban sisters.. hogy is van ez?:D

4 éve

kakoka29

Csatlakozom ez el lett írva.

3 éve

oXcsillagXo

En azt irtam h "does she have a sister?" De ugy kellett vna h "does the girl have a sister?" Mert ugye a "she"-bol egyertelmu h nem kovetkezik, h lanyrol van szo... -.-"

3 éve

Diosi.eszter

Has the girl a sister? és elfogadta

3 éve

Vadpilu

Miért kell a többesszám a sister-nél?

3 éve