1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sütte yüzerim."

"Sütte yüzerim."

Çeviri:I swim in milk.

August 19, 2014

11 Yorum


Hasanayc

Sutte diyor. At gelmesi gerekmez mi hocam ?

August 19, 2014

Viforvendetta

"sütte yüzerim" = "sütün içinde yüzerim"
ve "şu gelmesi lazım" diye net bir mantık yok edatlarda.
kullanımlara göre öğrenilmeli.
mesela.
i am on the table = masadayım(üzeirnde)
i am at the table = masadayım(sandalyeye oturup masada yemek yerken)

August 19, 2014

tayfunakyilmaz

Bende "i swim at the milk" yazmistim ama sanirim kullanimla ilgili arkadasin dedigi gibi! Yani sutun neresinde yuzulur diye sordugumuzda icinde cevabi verdigimizdendir sanirim... Oyle dusundum en azindan... :)

November 22, 2014

Mehme_t

I swim in the milk diye öğrendim arkadaş niye the eki gelmiyor

May 27, 2015

idilbali

Bende sutte yuzuyorum

April 12, 2015

erdalt.

-de ayrı

May 18, 2015

mustafa31

yani ,

September 27, 2014

volkanaayhan

am neden gelmiyor hocam?

July 10, 2015

cenkdemirkiran

i swim in milk dendiğinde "süt yüzerim" gibi bir anlam çıkmıyor mu "i swim in the milk" çevirisi varken neden o çeviriyi de kabul ediyor?

January 14, 2017

dnzbrn

"Sütte"nin "-de" si "içinde" anlamındadır, İngilizce'nin "in"i bu anlamı taşır. "The" hangi süt olduğunu belirtmeye yarar diyebiliriz. "The", Türkçe'deki herhangi bir durum ekine karşılık gelmez.

July 18, 2018

mehmeremin

:)

January 30, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.