"Sütte yüzerim."

Çeviri:I swim in milk.

4 yıl önce

15 Yorum


tayfunakyilmaz

Bende "i swim at the milk" yazmistim ama sanirim kullanimla ilgili arkadasin dedigi gibi! Yani sutun neresinde yuzulur diye sordugumuzda icinde cevabi verdigimizdendir sanirim... Oyle dusundum en azindan... :)

4 yıl önce

Hasanayc

Sutte diyor. At gelmesi gerekmez mi hocam ?

4 yıl önce

Viforvendetta

"sütte yüzerim" = "sütün içinde yüzerim"
ve "şu gelmesi lazım" diye net bir mantık yok edatlarda.
kullanımlara göre öğrenilmeli.
mesela.
i am on the table = masadayım(üzeirnde)
i am at the table = masadayım(sandalyeye oturup masada yemek yerken)

4 yıl önce

Mehme_t

I swim in the milk diye öğrendim arkadaş niye the eki gelmiyor

3 yıl önce

idilfb

Bende sutte yuzuyorum

3 yıl önce

erdalt.

-de ayrı

3 yıl önce

mustafa31

yani ,

4 yıl önce

volkanaayhan

am neden gelmiyor hocam?

3 yıl önce

cenkdemirkiran

i swim in milk dendiğinde "süt yüzerim" gibi bir anlam çıkmıyor mu "i swim in the milk" çevirisi varken neden o çeviriyi de kabul ediyor?

1 yıl önce

DenizBaran4

"Sütte"nin "-de" si "içinde" anlamındadır, İngilizce'nin "in"i bu anlamı taşır. "The" hangi süt olduğunu belirtmeye yarar diyebiliriz. "The", Türkçe'deki herhangi bir durum ekine karşılık gelmez.

4 ay önce

mehmeremin

:)

1 yıl önce

SelimEfilo

Pis herif.

1 yıl önce

PurpleHarD

Nasıl bir fantazileri varsa...

1 yıl önce

Ayse143642

Neden I swims degil de I swim?

1 ay önce

HaticeZeng3

Çok zengin galiba

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.