"Birazcık yağmur bile yağdı."

Çeviri:It even rained a little bit.

4 yıl önce

6 Yorum


Alperzel

even it rained a little bit - yanlış kabul etti. kabul. ama bu yanlıştan bir ders çıkaramıyorum. "even" başta olduğu pekçok cümle örneği var. neden yanlış?

4 yıl önce

Viforvendetta

"even" başa gelince özneyi nitelendiriyor.
burada başa gelince saçma olur

mesela
even i can play basketball = ben bile basketbol oynayabiliyorum
i even can play basketball = basketbol bile oynayabiliyorum
i can play even basketbol = basketbolu bile oynayabiliyorum

4 yıl önce

Alperzel

thank you so much :D

4 yıl önce

Ali427941

Cümlenin türkçe anlamı tutarsız

4 ay önce

Pnar297659

"It" yerine "rain" kelimesi kullanılamaz mı?

3 ay önce

perihanzale

Anlamsız yanlış bir türkçe cümle

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.