Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Birazcık yağmur bile yağdı."

Çeviri:It even rained a little bit.

0
3 yıl önce

5 Yorum


Alperzel

even it rained a little bit - yanlış kabul etti. kabul. ama bu yanlıştan bir ders çıkaramıyorum. "even" başta olduğu pekçok cümle örneği var. neden yanlış?

1
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

"even" başa gelince özneyi nitelendiriyor.
burada başa gelince saçma olur

mesela
even i can play basketball = ben bile basketbol oynayabiliyorum
i even can play basketball = basketbol bile oynayabiliyorum
i can play even basketbol = basketbolu bile oynayabiliyorum

52
Cevap ver23 yıl önce

Alperzel

thank you so much :D

5
Cevap ver3 yıl önce

Ali427941

Cümlenin türkçe anlamı tutarsız

0
Cevap ver3 hafta önce

Pnar297659

"It" yerine "rain" kelimesi kullanılamaz mı?

0
Cevap ver2 gün önce