1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She says no."

"She says no."

Çeviri:O hayır der.

August 20, 2014

29 Yorum


Ylmaz7708

O nasil Says demek 'sez' diye soyluyo


sevde489077

O der hayır yazdım. Devrik cümleyi anlamadı mı nasıl değerlendirdi bende anlamadım:)


mustafaere71528

Evet bende öyle yazdım


BilalMEK

bunumu bilememişler


SemihDege

O hayır der en mantıklısı


serdaro81

Haklısın ama diyor da olur


buse585336

O zaman şimdiki zaman olur :(


omercan2004

hayır diyor da oluyor


alexlua199

kadının nasıl bir aksanı var ya? anlaşılmıyor dediği.


AhmetFerit8

Says diymuş seas diye anladım


SemiAKIR

referandum öncesi olmuyor dualingoo :D


Fidan877794

ben 'o hayir soyler' yazdim, ama kabul etmedi. soyler ve ya der. ikisi de ayni sey.


mhasanunal

O olmaz dedi. Bu hatalı bir çeviri değildir. Muhtemelen algoritmadan kaynaklanan bir hata!


ErhunTurer

Now gibi geldi. Telaffuzda bir problem mi var


berjantotr

ben (she) anlamadım (now) anladım anasını satayım


SXs1U

Duolingoyu çok seviyorum ama artık şu şaçma sapan anlamlı cümlelerden vazgeçin


serdaraydo

(O hayırdır) kabul etti:))


Seva339633

O hayır diyor da olur


Esma889967

"O hayır der " cümlesi çok saçma . Sanki sürekli hayır kelimesini söylüyor


mahmut443214

Say diyor, says gösteriyor... Aynı zamanda no kelimesini yanlış tercüme ediyor.


Fatmabaran7

O hayır der dedim anlamadı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.