1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She says no."

"She says no."

Çeviri:O hayır der.

August 20, 2014

43 Yorum


SemihDege

O hayır der en mantıklısı


serdaro81

Haklısın ama diyor da olur


buse585336

O zaman şimdiki zaman olur :(


omercan2004

hayır diyor da oluyor


sevde489077

O der hayır yazdım. Devrik cümleyi anlamadı mı nasıl değerlendirdi bende anlamadım:)


mucitler

İngilizcede yazıldığı gibi yazılmaz bir iki kelime yer değişir o yüzde o hayır der dememiz gerekir


mustafaere71528

Evet bende öyle yazdım


Ylmaz7708

O nasil Says demek 'sez' diye soyluyo


epack1807

Öyle söylenir çünkü normalde de


alexlua199

kadının nasıl bir aksanı var ya? anlaşılmıyor dediği.


AhmetFerit8

Says diymuş seas diye anladım


SemiAKIR

referandum öncesi olmuyor dualingoo :D


Fidan877794

ben 'o hayir soyler' yazdim, ama kabul etmedi. soyler ve ya der. ikisi de ayni sey.


epack1807

Sence "o hayır söyler" Türkçe'de anlamlı bir cümle mi?


lisaaxjunkook

O hayır dedi yazdım kabul etmedi neden


mhasanunal

O olmaz dedi. Bu hatalı bir çeviri değildir. Muhtemelen algoritmadan kaynaklanan bir hata!


epack1807

Bir kere siz geçmiş zamana çekimlemişsiniz, kesinlikle hatalı bir çeviri


ErhunTurer

Now gibi geldi. Telaffuzda bir problem mi var


berjantotr

ben (she) anlamadım (now) anladım anasını satayım


Blach68

Duolingoyu çok seviyorum ama artık şu şaçma sapan anlamlı cümlelerden vazgeçin


serdaraydo

(O hayırdır) kabul etti:))


Seva339633

O hayır diyor da olur


Esma889967

"O hayır der " cümlesi çok saçma . Sanki sürekli hayır kelimesini söylüyor


mahmut443214

Say diyor, says gösteriyor... Aynı zamanda no kelimesini yanlış tercüme ediyor.


Fatmabaran7

O hayır der dedim anlamadı


Murad3991

O hayir soyler yazdim yanlis dedi


epack1807

Türkçe'de de anlamsız bir cümle çünkü


Zehra623618

She neden diyoruz He niye demiyoruz He says no olmazmı


Mahid839973

Bu bolumde neden hep yazi yazmak veriyorlar sinirlerim bozuldu


poncik_1

Bem düzgün okuyorum niye anlamıyor:-(


Adar212121

O hayır der, o hayır söyler ikisi aynı ve doğru kabul edilmeli


memet289599

O yok derin neresi,yalnìş illa hayır mı


GlnihalUya

aynısını yazdım zaten


HezarfenHakan

Lutfen hayir demesin


Oh..damn

Says olduğunu anladım ama konuşurken says değilde sez gibi birşey söylüyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.