"Ben her öğleden sonra ormanın içinden yürürüm."

Çeviri:Every afternoon I walk through the forest.

4 yıl önce

9 Yorum


slidesarmed

Jungle niye yanlis?

3 yıl önce

selcukermaya

"I walk every afternoon in the woods." 'u da kabul etmesi gerekmiyor muydu?

4 yıl önce

unsalcibram

Tam olarak emin olmamakla birlikte, in the woods dediğimizde ormana anlamı, though da ise ormanın içindeki yolda anlamı var sanırım.

3 yıl önce

umuttomucco

Bence de kabul etmeli.

3 yıl önce

mssoylu

Every afternoon cümle başında kullanılmadan bu cümle nasıl kurulabilirdi ?

4 yıl önce

doutrkan

I walk through the forest every afternoon. Zaten sıralı hali de budur. Every afternoon başa gelirse devrik olur.

4 yıl önce

HilalTrkse

Through the woods neden yanlismisss

3 yıl önce

SBA68987

Wood tahta demek

2 yıl önce

ufukdiyoki

I walk through the forest every afternoon

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.