"Sendika herkesin aynı haklara sahip olduğuna inanıyor."

Çeviri:The union believes that everybody has the same rights.

August 20, 2014

7 Yorum


ItsThaKingHomie

Syndicate yanlış mı

October 17, 2014

ozerc

Everybody tekil mi?

September 7, 2014

huseyinkuruoglu

Yes

October 26, 2014

ureinemetheus

"the syndicate" kullandığımda kabul etmemesi hiç ama hiç adil değil!

May 22, 2015

HlyaCihangir

“to believe in ...=...inanmak.” Fiili yanında “in “ ile kullanılıyor. Bu cümlede neden “in” kullanılmadı? “İn “ yerine “that” mi geldi? Neden?

April 8, 2019

HaRuNeKeR2

everybody yerine everyone kullandim kabul etmedi. birde cumledeki "that" kelimesinin ordako gorevi nedir bilen var mi

November 1, 2018

HaRuNeKeR2

burda inaniyor olmasi icim ing takisi gelmez mi? believes cumleye inanir anlami katmaz mi yani genis zaman

January 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.