1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women and the girls read…

"The women and the girls read."

Traducere:Femeile și fetele citesc.

August 20, 2014

6 comentarii


Gabytza2002

nu scrie womens atunci daca am scris femeia de ce mi-a dat ca trebuia sa scriu femeile


fantomitzah

Singular: ”woman” = ”femeie”. Plural: ”women” = ”femei”.
Nu există ”womans” sau ”womens”. Citiți cu atenție atunci când vi se predau cuvintele noi.


Andreea162498

Nu se mai aude nimic


FAN4TiC

Scriu raspunsul exact ca cel corect, iar el imi zice ca este gresit


iulianbuduru

Da si la mine e a ce a si problema!


cajvana15

Am ramas fara nici o inimă

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.