1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women and the girls read…

"The women and the girls read."

Traducere:Femeile și fetele citesc.

August 20, 2014

16 comentarii


Gabytza2002

nu scrie womens atunci daca am scris femeia de ce mi-a dat ca trebuia sa scriu femeile


fantomitzah

Singular: ”woman” = ”femeie”. Plural: ”women” = ”femei”.
Nu există ”womans” sau ”womens”. Citiți cu atenție atunci când vi se predau cuvintele noi.


donbog

Read se pronunță rid cand actiunea se petrece in prezent nu red


Radu413596

Asta am spus si eu la "raporteaza". Red e la trecut


Leon7599

E enervant findca am uitat o litera si mia facut greseala


Ela370

Da chiar este enervant!


Andreea162498

Nu se mai aude nimic


Saby07

Buna este la singular the women si in traducere este la plural


eu.sunt.

Woman=femeie ; women=femei


Ade600102

Nu era trecut in lista "fetele" doar "fete".


ely349916

The woman - femeia


aloveyou13

De la o singura greseala


HP777M

Wait whaat el pronunta read la trecut dar e prezent


ana507003

Ce bine am chicit


Andreea_Cloudyy

Eu am apasat pe citesc si mi-a dat pe citim ! DATI-MI INAPOI INIMA CA NU MAI AM ALTE SANSE SI VREAU SA IAU XP


Deny280

Dar voua vii s a intamplat ca atunci cand iti place de cineva sa aflii mai apoi ca el are pe altcineva ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.