"The women and the girls read."

Traducere:Femeile și fetele citesc.

acum 4 ani

25 de comentarii


Gabytza2002

nu scrie womens atunci daca am scris femeia de ce mi-a dat ca trebuia sa scriu femeile

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Singular: ”woman” = ”femeie”. Plural: ”women” = ”femei”.
Nu există ”womans” sau ”womens”. Citiți cu atenție atunci când vi se predau cuvintele noi.

acum 3 ani

ralucamiha946305

Nu e corect din cauza ca : Woman =femeie ( la singular) Women =femei (la plural)

cu 8 luni în urmă

Florii155746

Eu am inteles :))

acum 2 ani

Andreea162498

Nu se mai aude nimic

acum 2 ani

gyony777

este cam absurd acest dictionar, ii scriu cu diacritice si imi da greseala cu am folosit

acum 2 ani

sorinaciob3

LA MINE SE AUDE TOATA PROPOZITIA CLAR !

acum 2 ani

Roxanamiha892485

Se aude perfect

acum 2 ani

AlinaNicol3

Zice ca nu se aude bine

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Cine ”zice”? În ce sens nu se aude bine?

acum 4 ani

CeciliaGev

Nu se aude r de la read

acum 4 ani

iustina2003

Da chiar nu se aude!!!

acum 3 ani

FAN4TiC

Scriu raspunsul exact ca cel corect, iar el imi zice ca este gresit

acum 2 ani

iulianbuduru

Da si la mine e a ce a si problema!

acum 2 ani

LuciaMolod

La plural corect este women

acum 1 an

LuciaMolod

.

acum 1 an

LuciaMolod

Corect este femeile si fetele citesc

acum 1 an

BogdanCost4

E corect si: femeia (the woman!) si fetele (the girls) citesc....

acum 1 an

NicolaeAle11

Salut! Imi ziceți şi mie cum se zice la plural "man" ? Vă rog!

acum 1 an

NicolaeAle11

Că eu nu am înteles !

acum 1 an

Moldoveanu28200

Men

cu 6 luni în urmă

Izabela123311

Men

cu 5 luni în urmă

Ancuta127324

Eu prima oara am scris corect dar ei mi-au spus ca este gresit

acum 1 an

KlonkyKlon

Da pi pi

acum 1 an

Izabela123311

Iarba :))

cu 5 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.